AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2014 #1 Skrevet 23. oktober 2014 Hei Jeg er en jente på 22 år. Jeg har alltid vært overvektig, men bestemte meg i mai å gå ned i vekt. Jeg har til nå gått ned 20 kg med bare kosthold ved å kuttet ut all unødvendig sukker som sjokolade, is osv. Men jeg har lyst til å begynne å trene. Jeg bor i Trondheim og har en 3T senter i nærheten. Er det noen som trener der og hvordan er det?. Jeg liker å svømme og jeg så på nettsiden deres at de hadde vanntrening, er det noen som har prøvd det ? Jeg har et rart bilde at folk som trener på disse senteren er veltrente og at jeg kommer til å skille meg ut. men jeg vet at det ikke er tilfellet. Også er det penger. Jeg vil ved å melde meg inn få et matbudsjett på 2400 kr i måneden. Jeg handler som regel en gang i uken, så det blir ca 600 kr i uken. Er dette for lite for en person? Dette ble mye Setter stor pris på noen gidder å svare Anonymous poster hash: c7e4e...ad0
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2014 #2 Skrevet 23. oktober 2014 Det er mye rimeligere å trene og svømme på Husebybadet/ Actic https://nb-no.facebook.com/actichusebybadet Anonymous poster hash: a1a54...864
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2014 #3 Skrevet 23. oktober 2014 priser: http://treningstilbud.no/centerSite.php?gymID=108 (er du gravid, er det gratis vanngym http://www.trondheim.kommune.no/content/1117735926/Vanngym-for-gravide ) Anonymous poster hash: a1a54...864
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2014 #4 Skrevet 23. oktober 2014 Hei Jeg er en jente på 22 år. Jeg har alltid vært overvektig, men bestemte meg i mai å gå ned i vekt. Jeg har til nå gått ned 20 kg med bare kosthold ved å kuttet ut all unødvendig sukker som sjokolade, is osv. Men jeg har lyst til å begynne å trene. Jeg bor i Trondheim og har en 3T senter i nærheten. Er det noen som trener der og hvordan er det?. Jeg liker å svømme og jeg så på nettsiden deres at de hadde vanntrening, er det noen som har prøvd det ? Jeg har et rart bilde at folk som trener på disse senteren er veltrente og at jeg kommer til å skille meg ut. men jeg vet at det ikke er tilfellet. Også er det penger. Jeg vil ved å melde meg inn få et matbudsjett på 2400 kr i måneden. Jeg handler som regel en gang i uken, så det blir ca 600 kr i uken. Er dette for lite for en person? Dette ble mye Setter stor pris på noen gidder å svare Anonymous poster hash: c7e4e...ad0 299,- pr mnd her (svømming + trening inkludert, hvis jeg forsto det rett) http://www.actic.no/anlegg/trondheim/registrer-deg/ Anonymous poster hash: a1a54...864
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2014 #5 Skrevet 23. oktober 2014 299,- pr mnd her (svømming + trening inkludert, hvis jeg forsto det rett) http://www.actic.no/anlegg/trondheim/registrer-deg/ Anonymous poster hash: a1a54...864 Pris for student og seniorer og førtidspensjonerte: billigere enn 299,- pr mnd Anonymous poster hash: a1a54...864
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2014 #6 Skrevet 23. oktober 2014 3T er for alle mann! Der er det folk i alle aldre og i alle størrelser Ingen som dømmer deg, alle er opptatt med sitt Har ikke prøvd vanntrening før, det finnes bare på Pirbadet og Rosten, men har hørt det skal være veldig bra. Å trene i vann er jo en super treningsform. 3T er jo veldig dyrt (ca. 500 kr i måneden), så det finnes jo mange billigere alternativer som de over her har fortalt om. Likevel så syns jeg prisen er verdt det, for 3T er et supert treningssenter. Dyktige folk, fine gruppetimer og supre lokaler. Lykke til med treningen! Anonymous poster hash: 687e0...4f3
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2014 #7 Skrevet 23. oktober 2014 299,- pr mnd her (svømming + trening inkludert, hvis jeg forsto det rett) http://www.actic.no/anlegg/trondheim/registrer-deg/ Anonymous poster hash: a1a54...864 Jeg har svømt der før, men de har ikke gruppetrening og jeg er ikke flink nok til å opprettholde en jevn tempo/intensitet alene. Så ja jeg sparer 200 kr i måneden, men ..... Anonymous poster hash: c7e4e...ad0
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2014 #8 Skrevet 23. oktober 2014 Ville nok ikke meldt meg inn på 3T om jeg kun skulle trene kondis/styrke alene, for det er gruppetimene som til syvende og sist gjør at 3T er verd å betale den høye summen for. Jeg meldte meg ut nylig, og det var fordi jeg ikke hadde interesse av gruppetimene og svømmetilbudene. Men om du har det - så er det verd det! 3T er virkelig et bra senter, og du finner garantert en gruppetime du liker. De har det meste Har ikke prøvd gruppetimer i vann selv, kun svømmet på egenhånd, og det er jo også en fordel ved å være med i 3T. Folk som trener der er slettes ikke en gjeng med kun veltrente mennesker, du finner folk fra 15 til 80 år (sikkert eldre og) som alle driver med sitt. Noen er overvektige, noen er bolere, andre bare holder seg i form. Føler selv at kaliber og slike treningsstudioer er for de mer "seriøse", men det kan jo bare være et inntrykk jeg har, hehe. Bra service er det jo også de er flinke til å hjelpe med å sette opp treningsprogrammer gratis. Fordelen med 3T-Rosten, som kanskje er mest aktuelt mtp. vanngruppetimer(?) er at det er veldig stort, og spesielt om du ikke drar i "rushtiden" så slipper du kø og slikt, fordi det er så mye å velge mellom. Pirbadet er også fantastisk mtp. kø, fordi det er så få der (nå har jeg aldri vært der i rushtiden, men jeg har vært der mange forskjellige tider på dagen og har aldri sett mer enn max 15 personer der på en gang). Anonymous poster hash: cb43d...f28
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2014 #9 Skrevet 23. oktober 2014 Ville nok ikke meldt meg inn på 3T om jeg kun skulle trene kondis/styrke alene, for det er gruppetimene som til syvende og sist gjør at 3T er verd å betale den høye summen for. Jeg meldte meg ut nylig, og det var fordi jeg ikke hadde interesse av gruppetimene og svømmetilbudene. Men om du har det - så er det verd det! 3T er virkelig et bra senter, og du finner garantert en gruppetime du liker. De har det meste Har ikke prøvd gruppetimer i vann selv, kun svømmet på egenhånd, og det er jo også en fordel ved å være med i 3T. Folk som trener der er slettes ikke en gjeng med kun veltrente mennesker, du finner folk fra 15 til 80 år (sikkert eldre og) som alle driver med sitt. Noen er overvektige, noen er bolere, andre bare holder seg i form. Føler selv at kaliber og slike treningsstudioer er for de mer "seriøse", men det kan jo bare være et inntrykk jeg har, hehe. Bra service er det jo også de er flinke til å hjelpe med å sette opp treningsprogrammer gratis. Fordelen med 3T-Rosten, som kanskje er mest aktuelt mtp. vanngruppetimer(?) er at det er veldig stort, og spesielt om du ikke drar i "rushtiden" så slipper du kø og slikt, fordi det er så mye å velge mellom. Pirbadet er også fantastisk mtp. kø, fordi det er så få der (nå har jeg aldri vært der i rushtiden, men jeg har vært der mange forskjellige tider på dagen og har aldri sett mer enn max 15 personer der på en gang). Anonymous poster hash: cb43d...f28 Takk for svar, da er det bestemt. 3t er mitt nye hjem til en ny og sunnere jeg Anonymous poster hash: c7e4e...ad0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå