Gjest Virvar Skrevet 17. juli 2004 #1 Skrevet 17. juli 2004 Huff, er det bare jeg som synes at sangene til Dina er enkle og patetiske?. Eller kanskje det bare høres sånn ut for hun synger på norsk? Tecno (eller hva det nå er - har ikke peiling på sjangere jeg) på norsk blir liksom litt rart- man kan lettere uttrykke seg på engelsk. Vel, noe går an - men den som heter Besatt som de spiller på svisj nå, den synes jeg er fæl. :oops:
Gjest Madam Felle Skrevet 17. juli 2004 #3 Skrevet 17. juli 2004 Forferdelige greier, så du er nok ikke den eneste som mener det.
Gjest TomKrus Skrevet 17. juli 2004 #6 Skrevet 17. juli 2004 Vei/nei/meg/deg/seg/brei/deig/lei-lyrikk er jo poesi på sitt beste.
Gjest Amarone ikke innlogget Skrevet 17. juli 2004 #7 Skrevet 17. juli 2004 Dina er et helvete på jord... Og jeg grøsser når jeg hører henne på treningssenterets radio!
lena24 Skrevet 17. juli 2004 #8 Skrevet 17. juli 2004 liker sangene jeg, men liker egentlig all fjortis musikk :oops:
Polluela Skrevet 17. juli 2004 #9 Skrevet 17. juli 2004 Forferdelig... Men ikke glem Tine, da! Dina blir jo rene poeten i sammenligning...
lena24 Skrevet 17. juli 2004 #11 Skrevet 17. juli 2004 hvorfor er det då grusomt?? hadde det vært på engelsk hadde det sikkert ikke vært noen som sa noe. men ting blir vel litt rart når man synger på den måten på norsk.
Soul Skrevet 17. juli 2004 #12 Skrevet 17. juli 2004 Jeg syns ikke det er den norske teksten som er verst, det er dance-musikken som er virkelig fæl.
jamie Skrevet 17. juli 2004 #13 Skrevet 17. juli 2004 Jeg syns ikke det er den norske teksten som er verst' date=' det er dance-musikken som er virkelig fæl.[/quote'] :enig_animasjon: Grunnen til at jeg tidligere svarte bare på Dina & Tine var fordi tråden handla om det. Men det er både tekst og musikk. Meningsløse tekster, uansett om de er på norsk, engelsk eller russisk.
pusla Skrevet 18. juli 2004 #14 Skrevet 18. juli 2004 Synes rett og slett dette er en dårlig sang, det gjelder også Tine-låta de spiller hele tida på mp3 nå. Virker som mp3 spiller det bare fordi det er norsk og da skal det støttes. Og norsk tekst gjør jo det hele verre, synes jeg (synd at det skal være sånn, men det høres jo bare dumt ut!)
Gjest Poirot Skrevet 18. juli 2004 #15 Skrevet 18. juli 2004 Engeslek tekster er like innholdsløse, om man tar seg bryet med å oversette dem.
villkatt Skrevet 18. juli 2004 #16 Skrevet 18. juli 2004 Yep! Er helt enig! Vi går ofte rundt på jobben og synger disse engelske sangen på norsk, og humrer og flirer Vi er nemlig mer eller mindre stuck med radio1... Greit i små doser, men et sted går grensen!
pusla Skrevet 18. juli 2004 #17 Skrevet 18. juli 2004 Joda, Poirot, du har på langt vei rett i det. Intelligent er det vel ikke, uansett. Vi er vel mer vant til å høre på engelske tekster at vi ikke reagerer, kanskje.
Gjest Dodgy Lady Skrevet 18. juli 2004 #18 Skrevet 18. juli 2004 Jeg likte egentlig "Bli hos meg". Men det var nok fordi den var fengende og litt spesiell, siden det er få norske dance-sanger. Tror Dina skulle slutta mens leiken var god. Synes alle sangene hennes er like nå... Er en ting å høre dem, men å se musikkvideoen på svisj er et mareritt. Makan til lavbudsjett skal du leite lenge etter!! Munnen rører seg jo ikke likt med sangen engang. Tragisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå