Gå til innhold

Manglende sexlyst

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg har ikke sexlyst, dvs jeg går ikke rundt og er kåt før jeg skal ha sex. Får jo lyst når kjæresten min koser med meg så klart. Men går liksom ikke rundt og er kåt på forhånd. Det er overhodet ikke noe galt i det forholdet jeg er i nå, jeg er nyforelsket ;) Sexlysten har vært manglende i de siste 3 forholdene jeg har vært i så det skyldes mest sannsynlig ikke partnerene. Kan de mange soppinfeksjonene jeg har hatt ha skylden? Noen som er i samme båt eller kan gi meg litt tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan ikke helt forstå problemet ditt. jeg går heller ikke rundt og er kåt hele dagen, men det betyr da ikke at jeg har manglende sexlyst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Men før pleide jeg å være kåt nå og da og virkelig lengte etter sex. Men nå blir jeg bare kåt hvis kjæresten mine koser med meg. Ser du ikke forskjellen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Siden du sier at du har hatt mange soppinfeksjoner lurer jeg po om du bruker p-pilla (de kan ofte gi deg slike infeksjoner).

Jeg vet akkurat hva du mener med o ikke go rundt o vere kot for du skal ha sex, for sonn pleide jeg ogso o ha det nor jeg brukte p-pilla (Trionetta), men so snart jeg slutta forandret det seg tilbake til det normale igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samfunnet, reklame, media generlt hauser opp hva som er normalt. denne normalen har flyttet grenser de siste 30 år... Personlig syntes jeg det er helt greit at noen ikke har sexlyst,,. det betyr ikke noen nedtur,, heller at man kan bruke energien på andre nyttige ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...