Weetzie Skrevet 23. oktober 2014 #1 Skrevet 23. oktober 2014 (endret) Jeg var nylig i Sri Lanka, og betalte til sammen 12.000 NOK for et hotellopphold. Dessverre oppfylte ikke hotellet gjeldende standarder, og underveis i oppholdet fikk jeg avtalt at jeg kunne bytte hotell innad i kjeden. De gjorde ikke direkte overføringer, så jeg måtte betale for det nye hotellet, og vente på oppgjøret for resterende dager av det gamle ca. 6000 NOK. Jeg har skriftlig at de skulle tilbakebetale dette beløpet, og det skulle bli gjort for flere uker siden. Nå endelig er det bekreftet fra både min og deres bank at overførselen er gjort, men de har beviselig løyet - påstod det ble gjort for tre uker siden. Spørsmålet er; hva gjør jeg? Kan jeg få hjelp av forsikringsselskap, bank e.l.? Betalte dessverre ikke med kredittkort (dumme meg - den feilen gjør jeg aldri igjen), fordi jeg glemte det igjen hjemme. Har reiseforsikring pluss via Gjensidige. Endret 23. oktober 2014 av Weetzie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå