Ive Skrevet 22. oktober 2014 #1 Skrevet 22. oktober 2014 Har prøvd en svart trillium Canada Goose jakke i dag,den var såå fin .Men jeg tør ikke å gå ut på gata med den på, med tanke på den negative omtalelsen i sosiale medier . Sett også på en svart boblekåpe fra det norske merket Fleischer Couture . Den er litt for boblete . Eller hva synes dere ?
søtpai Skrevet 22. oktober 2014 #2 Skrevet 22. oktober 2014 Sannsynligheten for at noen kaster "blod" på deg vil nok være ganske liten hvis du går ute i gata med en CG på. Go for it, hvis du syns den er så fin - så kan du jo kjøpe den. Er tross alt dine penger. Jeg er veldig glad i parajumperen min, og bryr meg fint lite om den negative omtalen i sosiale medier. 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2014 #3 Skrevet 22. oktober 2014 Elsker min Fleischer Couture-jakke! Ja, den er mer boblete, men også deilig og varm, føles som å ha på seg "ingenting", er smal og fin i fasongen, og jeg kan forsvare pelsen på hetta. I tillegg er det et norsk merke, jeg liker å støtte norske bedrifter.Anonymous poster hash: ab68a...0bb
Gjest chisandra Skrevet 22. oktober 2014 #4 Skrevet 22. oktober 2014 Hvis du ønsker deg så innmari en canada goose-jakke, så må vel omverdenen tåle lidelsene dyrene har vært utsatt for uten å plage deg med slike bagateller, synes du ikke? Jeg mener, skal man ta seg ut, så skal man det, åkkesom.
Ive Skrevet 22. oktober 2014 Forfatter #5 Skrevet 22. oktober 2014 Elsker min Fleischer Couture-jakke! Ja, den er mer boblete, men også deilig og varm, føles som å ha på seg "ingenting", er smal og fin i fasongen, og jeg kan forsvare pelsen på hetta. I tillegg er det et norsk merke, jeg liker å støtte norske bedrifter.Anonymous poster hash: ab68a...0bb ok, hvordan er den i regnværet ? 1
murray Skrevet 23. oktober 2014 #6 Skrevet 23. oktober 2014 Jeg hadde lyst på en Fleischer, men de boble-versjonene satt ikke fint på meg de var veldig innsvinget i livet. hvilken Fleischer-modell har dere?
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2014 #7 Skrevet 23. oktober 2014 ok, hvordan er den i regnværet ? Den tåler fint å brukes ved regn/sludd. Er det skikkelig regnvær bruker jeg en skalljakke e.l. uansett jeg. Ang. Modell har jeg den lange boblejakken med pelskant på hetta. Parkasen er vel ikke så smal, kjempefin den og - og veldig varm!Anonymous poster hash: ab68a...0bb
gjestgjestgjest1 Skrevet 23. oktober 2014 #8 Skrevet 23. oktober 2014 Bruker en Parajumper Kodiak. Den er utrolig tung, men varm og god:-)
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2014 #9 Skrevet 23. oktober 2014 Den tåler fint å brukes ved regn/sludd. Er det skikkelig regnvær bruker jeg en skalljakke e.l. uansett jeg. Ang. Modell har jeg den lange boblejakken med pelskant på hetta. Parkasen er vel ikke så smal, kjempefin den og - og veldig varm!Anonymous poster hash: ab68a...0bb Ser at det jeg skrev ble litt rart. Altså, den litt mer sporty parkasen de lager, ikke den boblete dunjakka, er mer vid i fasongen og ikke så smal. Begge er fyllt med dun, så parkasen er også varm. Men en helt annen stil da, så kommer an på hva man er ute etter.Anonymous poster hash: ab68a...0bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå