Gå til innhold

Ankelstøvletter som er fine både til skjørt og bukser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leter etter ankelstøvletter i sort skinn som kan passe både til skjørt og bukser. Noen som har tips til slike? jeg finner liksom enten eller- Enten så er de fine til bukser, eller så er de fine til skjørt.

Må ikke ha for høy hæl. 5-6 cm er perfekt.

Anonymous poster hash: a0ca9...612
Videoannonse
Annonse
Skrevet

IMG_6102-700x466.jpg

Anonymous poster hash: a18ef...cf6
  • Liker 2
Skrevet

Disse har jeg, fungerer veldig fint til begge deler, men kommer selvsagt an på klesstil, og har sine begrensninger til skjørt-typer og lengder :)

Skrevet

Synes Acne er suverene på ankelstøvletter.

1EX113-900_A_54377_3.jpg

1EBB44-900_A_331_2.jpg

Gjest Lille-pus
Skrevet

Jeg kjøpte disse for noen uker siden, og de har alt rukket å bli definitive favoritter.

44712205ov_20_f.jpg

De fungerer like fint til skjørt som til ullkjoler, - og jammen ser de ikke like lekre ut med et par jeans også.

Skrevet

IMG_6102-700x466.jpg

Fiiine. Hvor fra?

Skrevet

Fiiine. Hvor fra?

Bianco footwear. :)

Skrevet

Bianco footwear. :)

Ser at flere butikker har tilnærmede disse, kommer an på prisklasse. Disse ble kjøpt i fjor, men finnes i flere varianter :)

Skrevet

Syns ikke ankelboots er fint til kjoler. Er det bare meg? Blir så stutt i beina...

• Liker 1
Skrevet

Syns ikke ankelboots er fint til kjoler. Er det bare meg? Blir så stutt i beina...

Kan bli, men det kommer an på kjolen. Jeg bruker gjerne strømpebukse i mørkere farge, slik at de ikke stikker veldig ut i antrekket.

Skrevet

Kan bli, men det kommer an på kjolen. Jeg bruker gjerne strømpebukse i mørkere farge, slik at de ikke stikker veldig ut i antrekket.

Ja, du har sikkert rett i at hvis en "blender" de med strømper så blir ikke illusjonen så markant. Og så tenker jeg at det kan ha noe å gjøre med vidden på støvlene. :)

Skrevet

Ankelstøvletter til skjørt som står ut er kjempefint, men med tettsittende kjoler er det nesten umulig å finne noe som helst som passer...

Anonymous poster hash: 4bf19...d9f
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...