AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2014 #1 Del Skrevet 22. oktober 2014 Fredrik Andersson från Strängnäs hade planerat att laga till en god söndagsstek, men när han skar i sin danska fläskkarré såg han något som nästan fick honom att kräkas. http://www.aftonbladet.se/nyheter/article19734665.ab Tenk på det du, neste gang du får for deg å spise et stykke kjøtt! Anonymous poster hash: 4b46e...10c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2014 #2 Del Skrevet 22. oktober 2014 Okei. Synes egentlig bare synd i grisen. Anonymous poster hash: 8d439...ec5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2014 #3 Del Skrevet 22. oktober 2014 Ja, skal nyte neste kjøttmåltid like kraftig som mitt forrige! Anonymous poster hash: d4407...326 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2014 #4 Del Skrevet 23. oktober 2014 Ja jeg spiser kjøtt Anonymous poster hash: edab4...b28 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2014 #5 Del Skrevet 23. oktober 2014 Nei, men hva pokker har det med deg å gjøre? Anonymous poster hash: 1f47f...320 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spaghetti Skrevet 23. oktober 2014 #6 Del Skrevet 23. oktober 2014 Hvorfor skal jeg tenke på det? Morsomt med disse folka som ikke spiser kjøtt som prøver å "skremme" oss som spiser kjøtt til å slutte. Dette er ikke Nord Korea, skremselspropaganda er ikke så effektivt. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 23. oktober 2014 #7 Del Skrevet 23. oktober 2014 Husker jeg skulle spise sopp en gang. Hadde vært ute med pappa, og plukka steinsopp i skogen. Da vi kom hjem, og begynte å tilberede maten, var mye av soppen stappa full av mark... Tenk på det neste gang du skal spise planter. En annen gang, når jeg skulle spise melon, var hele greia muggen inni, og full av noe som så ut som slim... Tenk på det, dere som spiser planter. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kapteinNorge Skrevet 23. oktober 2014 #8 Del Skrevet 23. oktober 2014 En gang lagde lillesøster pastasalat til middagen og det sugde, tenk på det neste gang dere spiser salat 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heiduderborte Skrevet 25. oktober 2014 #9 Del Skrevet 25. oktober 2014 Veggis her! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 26. oktober 2014 #10 Del Skrevet 26. oktober 2014 Så.... luft og kjærlighet er tydeligvis tingen. Det er I hvertfall trygt og fettfattig.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2014 #11 Del Skrevet 26. oktober 2014 Eww, det er et av de ekleste bildene jeg har sett noen gang! Anonymous poster hash: 40e8c...d5d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 26. oktober 2014 #12 Del Skrevet 26. oktober 2014 jeg er omnivore Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flavio Skrevet 11. desember 2014 #13 Del Skrevet 11. desember 2014 Ja jeg eter kjøtt. Trives best på toppen av næringskjeden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 14. desember 2014 #14 Del Skrevet 14. desember 2014 Ihuga omnivore og eter det meste, men svinecarré har jeg aldri vært borti. Ikke at varböld sa meg så mye heller, så jeg måtte google det for å finne ut hva han hadde funnet. På bildet så det bare ut som et ekstra stykke fett. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Strandet Skrevet 14. desember 2014 #15 Del Skrevet 14. desember 2014 (endret) Liker karbonadedeig, tenker at det er mer sunt med 5% fett og ikke 15%. Det sies at fettet gjør smaken visstnok, men jeg klager ikke på karbonadedeigen for det. Pølser er ok, men de må se ok ut. Liker spesielt pølser med ost i. F.eks kylling/kalkunpølser m. ostefyll. Kebab kjøtt i biter er godt, kjøpes som pakke i butikken. Kjøttstrimler er noe jævla hærk å tilberede. For dårlig kvalitet synes jeg. Ikke fan av kyllingkjøttdeig, eller svinekjøttdeig. Pepperoni på pizza er godt. Er så lenge siden jeg har smakt grillmat, at det er ikke noe poeng å legge til det. Endret 14. desember 2014 av Strandet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2014 #16 Del Skrevet 14. desember 2014 Er vegetarianer, og ikke vil jeg se klippet ditt heller. Anonymous poster hash: da8ef...e76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 15. desember 2014 #17 Del Skrevet 15. desember 2014 Liker karbonadedeig, tenker at det er mer sunt med 5% fett og ikke 15%. Det sies at fettet gjør smaken visstnok, men jeg klager ikke på karbonadedeigen for det. Pølser er ok, men de må se ok ut. Liker spesielt pølser med ost i. F.eks kylling/kalkunpølser m. ostefyll. Kebab kjøtt i biter er godt, kjøpes som pakke i butikken. Kjøttstrimler er noe jævla hærk å tilberede. For dårlig kvalitet synes jeg. Ikke fan av kyllingkjøttdeig, eller svinekjøttdeig. Pepperoni på pizza er godt. Er så lenge siden jeg har smakt grillmat, at det er ikke noe poeng å legge til det. Det er bare transfett som er farlig, og det får du som oftest bare ved å spise prosessert plantefett. Kroppen din trenger fett til veldig mye, som produksjon av celler og hormoner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 15. desember 2014 #18 Del Skrevet 15. desember 2014 Fredrik Andersson från Strängnäs hade planerat att laga till en god söndagsstek, men när han skar i sin danska fläskkarré såg han något som nästan fick honom att kräkas. http://www.aftonbladet.se/nyheter/article19734665.ab Tenk på det du, neste gang du får for deg å spise et stykke kjøtt! Anonymous poster hash: 4b46e...10c Artikkelen forklarer ikke hva det hvite er for noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blod Skrevet 15. desember 2014 #19 Del Skrevet 15. desember 2014 Hvorfor skal jeg tenke på det? Morsomt med disse folka som ikke spiser kjøtt som prøver å "skremme" oss som spiser kjøtt til å slutte. Dette er ikke Nord Korea, skremselspropaganda er ikke så effektivt. De som er saklige, prøver ikke å skremme. De prøver å fortelle deg sannheten. Og sannheten er skremmende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blod Skrevet 15. desember 2014 #20 Del Skrevet 15. desember 2014 Det er bare transfett som er farlig, og det får du som oftest bare ved å spise prosessert plantefett. Kroppen din trenger fett til veldig mye, som produksjon av celler og hormoner. Men fett fra kjøtt er jo veldig usunt. Vegetabilsk fett er ihvertfall sunt i forhold Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå