Gå til innhold

silikon.. ?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest -Bare meg-

Hei,

Jeg har et problem med mine bryster, eller de småe jeg har da..

Jeg begynte å få bryster da jeg var 11 år gammel, de sluttet å vokse da jeg fikk mensen. Jeg var 13 år da.

Nu er jeg blitt 17 og de har ikke forandret seg i det hele tatt. De er små, de er spisse og brystvortene er altfor stor for så småe bryster. Pluss at det ene brystet er MYE mindre enn den andre. Jeg passer fortsatt de samme bh-ene jeg brukte da jeg var 13.

Jeg har lest en del på internettet om silikon operasjoner og ser at man må være 20 år for å ta det. Det blir et problem for meg, for det er 3år til det og jeg klarer ikke å forestille meg hvordan jeg skal klare meg i 3 år til med de brystene jeg har..

Er det mulig å ta operasjon når man er under 18år?

Jeg har ikke deltatt i svømmingen eller i gymmen på skolen på mange år pga dette. Jeg har store problemer med å kle meg naken foran mennesker(kjæresten,doktoren++). Jeg finner ikke klær å gå med hvis jeg ikke har "silikon" bh-ene på meg.

Nu vil jeg gjerne ha andres meninger å synspunkter.

Er jeg for ung til å tenke på denne type operasjon?

Eller jeg kanskje bare overreagere?

-Bare meg-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er ikke helt utvokst enda, det er derfor du ikke får ta opperasjonen før du er 18 år, kanskje ikke da heller, hvis du ikke er utvokst.

Du skriver at brystene dine sluttet å vokse da du fikk mensen; kanskje det kan henge sammen med hormonelle forandringer i kroppen din. Du bør nok diskutere dette med lege/gynokolog, det er mulig at det kan behandles med hormoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

kjære deg

jeg vet akkuratt hvordan du har det.

jeg pleide å ha bommull i bh'ene mine (det var før push up og silikon innlegg kom) eller sokker o.l.

jeg slet med dette i mange år, tro meg! jeg kledde meg aldri naken for noen, og var grønn av misunnelse fordi alle andre hadde større pupper enn meg..

jeg var 100% sikker på at jeg ville ha silikon..

men, så ble jeg lei av å skjule, og begynte smått og sole meg toppløs (i utlandet, aldri foran venner) og smått gå uten bh.

og gjett om jeg fikk komplimenter! jeg fikk høre at jeg hadde kjempefine pupper! fikk kjæreste, han elsket de små puppene mine.

fikk ny kjæreste noen år etter, han ble kåt bare å tenke på puppene mine.

og min nåværende kjæreste er så glad for at jeg har så små pupper, for det er mye vakrere enn store greier som er i veien...

dessuten er det rompe som er in i år, ikke pupper.

silikon er ut, det er ikke noe fint heller..

men du, hev hodet, if you feel good, you look good..

jeg lover, det blir bedre etterhvert. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...