Gå til innhold

Føler meg deprimert pga vikinglotto.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er så rart. 127 milioner ble vunnet i dag av en dame fra kristansund.

og alt jeg tenker er at jeg blir lei meg fordi jeg ikke vant dem. tåpelig, jeg vet, men det er sant...

Og dersom det er en dame på 60++ så blir det enda verre fordi det er alltid den eldre generasjonen som vinner.

Anonymous poster hash: 84794...1b5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slutt å spill. Du taper mer enn du vinner. Mye mer.

Anonymous poster hash: dc7c9...aba

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

har faktisk vunnet mer enn jeg har spilt for foreløbig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har faktisk vunnet mer enn jeg har spilt for foreløbig.

Mhm.....

Anonymous poster hash: e11d8...040

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner deg godt jeg... Har aldri spilt selv, men blir mest furt dersom det er godt etablerte mennesker som vinner... Ikke for min egen del, selv om pengene kunne kommet godt med!

Leste for et par år tilbake at en familie på fire som slet økonomisk, som bodde i en bitteliten leilighet med ett (!) soverom, vant 1 million på flaxlodd. Da fikk jeg tårer i øynene over glede på deres vegne.

Skulle ønske det heller var 127 mennesker som vant en million hver... :sukk:

Anonymous poster hash: b51a7...6c4
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sjelden det er rettferdighet i spill. Nettopp fordi spill er tilfeldig. Det tas ikke hensyn til om du trenger eller ønsker deg pengene, hvor mye du har spilt før, eller hvor god du er til å sette opp tallrekken.

Jeg skulle også gjerne ha vunnet masse penger, og akkurat nå hadde det vært kjærkommet. Men sannsynlighet for at akkurat det skal skje er forvennende liten. Vi kan fortsette å spille og håpe, men vi kan ikke tillate oss og sørge om vi ikke vinner: der så liten sjanse for det i utgangspunkt, og spillet ikke vil være rettferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har faktisk vunnet mer enn jeg har spilt for foreløbig. Anonymous poster hash: 84794...1b5

En del av jobben min er å selge lotto/flaxlodd osv. Det er som regel de samme folkene som kjøper kupong etter kupong og lodd etter lodd. Jeg syntes det er trist. Og nå sikter jeg ikke til dem som kjøper lodd/lotto en gang iblant. Jeg kjøper aldri selv, fordi jeg VET at det er et pengesluk uten like.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norsk tipping burde innført en ny regel:

Hvis idioten som vant (over 12 mill) sier han vil fortsette å jobbe så mister han premien. Waste of good luck.

Anonymous poster hash: b7e35...d02
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest constance90

Norsk tipping burde innført en ny regel:

Hvis idioten som vant (over 12 mill) sier han vil fortsette å jobbe så mister han premien. Waste of good luck.

Tosk. Slike burde belønnes mer

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, kunne egentlig vært motsatt, men det er ikke NT's ansvar å følge opp vinnere. Dessverre tar ikke maskinen hensyn til om personen er fattiglus eller har rikdommer fra før. Den som intet satser, intet vinner. Sånn er det bare.

Syns det er greit at eldre generasjonen vinner, hva er vel bedre enn å leve siste årene som man selv vil? Husker fortsatt det gamle paret som vant mange milliarder i italiensk lotto. De nyter livene sine godt nå.

Har levert selv 5 ukers i både Lotto og Viking Lotto. Bare jeg vinner noe, så er jeg fornøyd. :P Høyeste sum jeg har vunnet hittil er 500 kr i Flax. De ble selvsagt sløst vekk ganske fort..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Honeyfern

I tror kanskje at grunnen te at det e mest godt voksne folk/gamle som vinn i lotto, e fordi at det e den aldersgruppa som bruke å spille mest? Og da e det dem som selvfølgelig også vinn oftest?

Sjøl har i lite flaks i slike spill og har derfor slutta å spille :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tosk. Slike burde belønnes mer

Tosk kan du være selv. Hvorfor i alle dager skal du ikke bare reise og gjøre akkurat hva du vil med 12 mill? Fortsette i jobben sin du liksom....

Also, take a f**** joke.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slutt å spill. Du taper mer enn du vinner. Mye mer.

Man er forventet å tape mer enn man vinner, men det vil ikke gjelde for alle i praksis.

Anonymous poster hash: ce6a4...17e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tosk kan du være selv. Hvorfor i alle dager skal du ikke bare reise og gjøre akkurat hva du vil med 12 mill? Fortsette i jobben sin du liksom....

Also, take a f**** joke.

Fordi det er idiotisk. Har man sjansen til å sikre seg selv og fremtidig familie ved å tenke smart med pengene, så er det viktigere enn å bare blåse det bort på ferier. Sørg for at pengene kommer inn igjen først, SÅ kan man feriere så mye man vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det er idiotisk. Har man sjansen til å sikre seg selv og fremtidig familie ved å tenke smart med pengene, så er det viktigere enn å bare blåse det bort på ferier. Sørg for at pengene kommer inn igjen først, SÅ kan man feriere så mye man vil.

Og hvordan sikrer du det med å fortsette den vanlige jobben din? Du sikrer det ved å investere pengene.

12 mill (som var mitt minimum for vitsen). 11 mill i banken på f.eks 5% rente. 550.000 i året. kan leve godt på det, og da har du allerede tatt 1 mill til å fikse opp leilighet/hus og bil osv. Hvorfor skal man da fortsette å holde på jobben sin? Gi den til noen som trenger den, og hvis du absolutt MÅ jobbe (noe jeg selv ville gjort) meld deg frivillig til en organisasjon. Hjelp til på et eldresenter.

Fortell meg at jeg tar feil.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest constance90

Also, take a f**** joke.

For 12 millioner kommer du ikke langt med.

It was a stupid fucking joke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvordan sikrer du det med å fortsette den vanlige jobben din? Du sikrer det ved å investere pengene.

12 mill (som var mitt minimum for vitsen). 11 mill i banken på f.eks 5% rente. 550.000 i året. kan leve godt på det, og da har du allerede tatt 1 mill til å fikse opp leilighet/hus og bil osv. Hvorfor skal man da fortsette å holde på jobben sin? Gi den til noen som trenger den, og hvis du absolutt MÅ jobbe (noe jeg selv ville gjort) meld deg frivillig til en organisasjon. Hjelp til på et eldresenter.

Nå kommer du med noen totalt annerledes argument enn du gjorde originalt. Det er forskjell på å "reise og gjøre som du vil" og det å investere pengene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det så mange eldre mennesker som vinner?

Anonymous poster hash: 83e25...c02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest constance90

Du glemmer formueskatt, huskjøp (som alle ville gjort vinner de så mye penger) osv. Vinner du pengene som 80-åring, ja da overlever du gjerne kun med de pengene. Vinner du de som 18åring så kommer du ikke langt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...