Gå til innhold

Russekort, hva hadde du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om 1,5 uke må vi være ferdig med russekortet mitt, men jeg er helt blank på hva jeg skal ha som sitat eller vits. Hva hadde dere, eller hva skal dere ha? Kanskje jeg kan få litt inspirasjon :raudruss:

Anonymous poster hash: 3f8fe...132
Skrevet

Hadde en linje fra sangen "what is rock?" av Turboneger.

Skrevet

Bump

Gjest HeiHade
Skrevet

Droppa russekort jeg. Gadd ikke styret med å komme på et kort som ikke kommer til å skille seg ut i mengden uansett for deretter å bruke 17 dager på å prøve å kvitte meg med bunken.

Dessuten var det godt å si nei til alle ungene som kom og spurte etter kort. Sorry, kids.

Skrevet

Jeg hadde: Det er bare de dumme som rydder... vi genier behersker kaos

Anonymous poster hash: 88ef8...3b0

Skrevet

"Noen ganger later jeg som jeg er dummere enn jeg er, for at folk skal føle at de snakker med en likeverdig"

Anonymous poster hash: 61645...dee
Skrevet

Ko sku me gjort utta snøen? sku me børe scootern?!

• Liker 1
Skrevet

"Et ansikt uten fregner, er som himmelen uten stjerner"

Var Russ på slutten av 80-tallet.

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde: kjøttkverna leger alle sår

Anonymous poster hash: 13dbd...5e6

Skrevet

"Her skal det bli spon" sa gubben og høvla over kjerringa

Skrevet (endret)

Lag et nettsted, eller last opp et bilde på nettet en eller annen plass, og legg igjen nettaddressen til dette nettstedet/bildet på russekortet. På nettstedet/bildet skriver du kordinater til et sted som ikke er så veldig langt borte fra deg/stedet du bor. Gå dit selv og grav ned en skatt. Se om noen finner den før russetida er over. PROFIT???

Endret av Klatt
  • Liker 2
Skrevet

Lag et nettsted, eller last opp et bilde på nettet en eller annen plass, og legg igjen nettaddressen til dette nettstedet/bildet på russekortet. På nettstedet/bildet skriver du kordinater til et sted som ikke er så veldig langt borte fra deg/stedet du bor. Gå dit selv og grav ned en skatt. Se om noen finner den før russetida er over. PROFIT???

Hahaha, likte denne, cleverclever

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...