AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2014 #1 Skrevet 22. oktober 2014 Fikk resept på flagyl stikkpiller grunnet litt trøbbel nede i underlivet og etter jeg startet med dem, forandret litt av hvert seg der nede. Når jeg tok pillene klarte jeg ikke å .. unnskyld, bæsje ordentlig. Hadde ekstremt mye luft i magen så det kom bare masse luft og slik brun slim-aktig greier. Det var slik under hele kuren. Nå i ettertid merker jeg at jeg reagerer veldig hvis jeg spiser gluten og slikt. Jeg er fortsatt veldig oppblåst og sliter med avføring. Jeg har også veldig mye slim i underlivet, det er så ille at - en gang jeg tørket meg etter urinering, så hang dopapiret i en lang slim tråd fra skjeden og slapp ikke taket på en måte... Utrolig ekkelt, men tenkte å bare spørre her. Er det noen som har lignende erfaring? Har legeskrekk, så tenkte å høre her før jeg kontakter lege om det er noe behov for det. Anonymous poster hash: 88de9...57f
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2014 #2 Skrevet 22. oktober 2014 søk opp på felleskatalogen.no og les Anonymous poster hash: aa7bd...394
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2014 #3 Skrevet 22. oktober 2014 Magesmerter, kvalme, brekninger og diaré er vanlige bivirkninger av Flagyl. Slimete avføring kommer ofte sammen med diaré. Det er tøft for magen å gå på antibiotika. Du bør kjøpe melkesyrekapsler eller drikke biola ol. Anonymous poster hash: de6fc...6c8
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2014 #4 Skrevet 22. oktober 2014 Stikkpiller? Finnes det? Jeg får vanlige flagyl og har gått på det noen ganger og jeg blir JÆVLIG dårlig i magen. Ikke merket noe annet enn det. Anonymous poster hash: a6b5b...b22
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2014 #5 Skrevet 22. oktober 2014 Flagyl finnes som vagitorier ja. Da blir bivirkningene som går på magen mer eller mindre borte. Anonymous poster hash: de6fc...6c8
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2014 #6 Skrevet 22. oktober 2014 Flagyl finnes som vagitorier ja. Da blir bivirkningene som går på magen mer eller mindre borte. Anonymous poster hash: de6fc...6c8 Funker det mot tarm/bekkenbetennelse? Akkurat nå tar jeg det mot det sammen med en annen type penicillin. Sliter sånn med å svelge. Eller kan man kun gjøre det hvis det er betent i livmorområdet? Anonymous poster hash: a6b5b...b22
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2014 #7 Skrevet 22. oktober 2014 Vagitorier brukes vel bare ved vaginale plager. Tror ikke vagitoriene blir sugd opp godt nok når man skal behandle andre deler enn vaginalt. Men den kommer i mikstur også, om det er lettere for deg. Anonymous poster hash: de6fc...6c8
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2014 #8 Skrevet 22. oktober 2014 Magesmerter, kvalme, brekninger og diaré er vanlige bivirkninger av Flagyl. Slimete avføring kommer ofte sammen med diaré. Det er tøft for magen å gå på antibiotika. Du bør kjøpe melkesyrekapsler eller drikke biola ol. Anonymous poster hash: de6fc...6c8 Ja, men det begynner å bli en stund siden nå altså. Fikk slike kapsler til å ta sammen med pillene og. Er bare dritt å måtte ha så mye luft i magen. Har normal avføring til tider da. Kanskje det har noe med gluten og laktose å gjøre. Får prøve en stund uten å se. Biola var en god ide, takk! Anonymous poster hash: 88de9...57f
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2014 #9 Skrevet 22. oktober 2014 Off, Flagyl er skikkelig slemme medisiner.. Har hatt to kurer med det pga infeksjon i magen, og medisinene har gjort meg dårligere enn de opprinnelige infeksjonene gjorde! God bedring. Anonymous poster hash: 82431...814
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2014 #10 Skrevet 23. oktober 2014 Off, Flagyl er skikkelig slemme medisiner.. Har hatt to kurer med det pga infeksjon i magen, og medisinene har gjort meg dårligere enn de opprinnelige infeksjonene gjorde! God bedring. Anonymous poster hash: 82431...814 Har heldigvis ikke smerter, men alt det andre er fryktelig slitsomt.. Tusen takk for det, god bedring selv! Anonymous poster hash: 88de9...57f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå