AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2014 #1 Del Skrevet 22. oktober 2014 Hvordan se forskjell? Vi har trodd at mini har hatt vannkopper, men nå begynner jeg å tvile, siden h*n bare har blemmer (først prikker, så veskefylte blemmer og så rur) rundt munnen, henda og føttene (mest mellom tærne). Har bare et par prikker på resten av kroppen. Hvordan kan vi vite hva h*n har hatt, egentlig? Anonymous poster hash: f3640...38c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2014 #2 Del Skrevet 22. oktober 2014 Høres mest ut som hånd- munn- og fotsyke, synes jeg. En viktig forskjell er vel at med hånd- munn og fotsyken vil barnet også få blemmer i munnen og i svelget, mens det får man jo ikke ved vannkopper. Hadde barnet en periode der det gjorde uttrykk for ubehag ved spising/drikking?Anonymous poster hash: 1c9d7...557 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2014 #3 Del Skrevet 22. oktober 2014 Hvordan kan vi vite hva h*n har hatt, egentlig?Anonymous poster hash: f3640...38c Ta h*n med til lege vel.Anonymous poster hash: d0ae6...bfe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2014 #4 Del Skrevet 22. oktober 2014 Vi har det nå i barnehagen. Sjekker hele tiden om jeg ser blemmer Anonymous poster hash: d497f...f3b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2014 #5 Del Skrevet 22. oktober 2014 Høres mest ut som hånd- munn- og fotsyke, synes jeg. En viktig forskjell er vel at med hånd- munn og fotsyken vil barnet også få blemmer i munnen og i svelget, mens det får man jo ikke ved vannkopper. Hadde barnet en periode der det gjorde uttrykk for ubehag ved spising/drikking?Anonymous poster hash: 1c9d7...557 Nei, matlysten har vært som før, egentlig. Har ikke sett noe i munnen, men nå er det vanskelig å komme til å se, da mini virkelig ikke liker å bli undersøkt der. Men, jeg er enig at det kanskje er HMF-syke og ikke vannkopper, som vi har trodd. Ta h*n med til lege vel.Anonymous poster hash: d0ae6...bfe Nei, h*n er nesten bra nå, og vi kaster ikke bort en akuttime og legens dyrebare tid på dette. H*n kommer nok til å få begge deler uansett. Men det hadde vært greit å vite hva h*n nå er imun mot. Vi har det nå i barnehagen. Sjekker hele tiden om jeg ser blemmer Anonymous poster hash: d497f...f3b Vet det har går vannkopper nå, men det er jo så lite å gjøre med smitten uansett. Anonymous poster hash: f3640...38c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2014 #6 Del Skrevet 22. oktober 2014 Hvordan se forskjell? Vi har trodd at mini har hatt vannkopper, men nå begynner jeg å tvile, siden h*n bare har blemmer (først prikker, så veskefylte blemmer og så rur) rundt munnen, henda og føttene (mest mellom tærne). Har bare et par prikker på resten av kroppen. Hvordan kan vi vite hva h*n har hatt, egentlig? Anonymous poster hash: f3640...38c Dra til legen istedet for å spørre her... Anonymous poster hash: b0bb9...27b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå