AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2014 #1 Skrevet 22. oktober 2014 Jeg og venninna mi ( Vi er i ungdomskolealder) har vært venner siden vi var tre år. På fredag har hun bursdag og jeg vil gjøre noe spesielt for henne. Tenkte å bake noe, men vil gjøre no også. Siden jeg har vært der for henne, skal vi på Restaurant med familien hennes på dagen. Men kanskje vi kan gjøre noe litt etter? (Kino, teater?) På min bursdag hadde hun laget cupcakes og vi dro på kjøpesenter! Deretter overnattet hun hos meg+ at jeg fikk gaver osv. Men jeg er helt tom for ideer! Kan noen hjælpe meg?Anonymous poster hash: 14e0a...fb1
Gjest Aella Skrevet 22. oktober 2014 #2 Skrevet 22. oktober 2014 Hva med å lage scrapbook med bilder og andre ting dere har opplevd sammen fra dere var små?
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 23. oktober 2014 #3 Skrevet 23. oktober 2014 Tips til senere bursdager: Ta små videosnutter med mobilen om du har en Smartphone slik at du kan brenne en CD med ulike videoer av dere til henne. Gjerne også med favorittsangene deres på.
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 23. oktober 2014 #4 Skrevet 23. oktober 2014 Om det går noen filmer på kino nå som du tror hun kan like så kan jo kino være en god ide. Liker hun å bowle? Teater kan være greit, men jeg personlig tror man må være meget interessert i det spesifikke stykket for å like akkurat det. Tror jeg, men det er min erfaring.
Erica❤ Skrevet 23. oktober 2014 #5 Skrevet 23. oktober 2014 Du kan ta et norgesglass (feks) og fylle det med små lapper med minner, komplimenter og quotes. Datteren min gjorde det til sin bestevenninne, de er begge 14, og huk elsket det. Hun pyntet også glasset litt ekstra:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå