Gå til innhold

att. MENN/damer:-)

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Prøver en gang til... har nettopp møtt en gift vekt-mann (lever i et dødt ekteskapet - selv er jeg skorpion og er samboer på 10 året), og lurer på om noen kan gi meg noen tips på hvordan en typisk vekt er / oppfører seg når han er forelsket... litt greit / interessant å bruke astrologi som pekepinne i begynnelsen av et forhold (uten selvfølgelig å legge alt for mye i sånt, men ta d med en klype salt) :lol: Jaja, håper ihverf. noen med litt erfaringer kan gi meg noen råd på flg; er han til å stole på / er han ekte, seg selv / hvor dypt kan følelsene hans gå / hva er han ute etter, ser egentl. i drømmekvinnen sin; indre+ytre kvaliteter (mener han nå har møtt sin livs kjærlighet - er veldig fasinert og tiltrukket av meg merker jeg, men inntil videre har jeg valgt å ta litt avstand og ikke gi alt av meg selv enda - litt mystisk med andre ord, men dette ser ut til å bare tenne ham bare enda mer!!). Foreløpig oppfører han seg som den perfekte gentleman, er av den kanskje litt forsiktige (smule arrogant/tilsynelatende selvsikre) og rolige typen, om enn litt lett å fornærme (viser vel bare at han er litt sårbar av seg det da? Jeg har kanskje en tendens til å bli vel litt ironisk/sarkastisk når jeg flørter med ham over tlf. - kan det bli for mye av slik godlynt erting, noe jeg bør passe meg for å komm.?). Virker som han setter pris på at jeg tør å være rett fram, samtidig som jeg er noe uutgrunnelig.... flere + og sjekketriks jeg kan utøve for å få ham skikkelig på kroken? Ja, dere vet! Vil ha masse råd/tips :P

Generelt sett interessert i vite litt mer om hva en godt etablert mann i midten av tredve-årene, finner uimotstålig+kvaliteter en legger mest vekt på hos en mulig framtidig livspartner i denne alderen - selv er jeg i midten av tyveårene. Alt er så spennende... aldri opplevd lignende hverken han el. jeg, og tida får vel vise hva som vil skje videre... foreløpig tar vi en dag av gangen. Er ikke ute etter noe moralpreken nå - vi vet jo begge to forskjellen på rett og galt...

Håper på mange, mange, mange svar - på forhånd takk! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du veit at man kan kjøre huet sitt med sånne tanker? Sette griller i sinnet? Er ikke helt sunt å tenke for mye tror jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med waco....... og det er du som setter kravene for hva du ønsker, forventer og aksepterer hos en mann i forhold til din livssituasjon og fremtidsplaner/drømmer.

Å få svar på det du spør om her kommer det ikke noe godt ut av tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest indiangranny

hei Gjest

Jeg vil råde deg til å vente til han blir separert fra kona,rote med gifte menn er ikke bra.Selv om mannen sier at han lever et dødt ekteskap så kan det hende at han vil ha noe på si ved siden av.Noen menn vil ha i pose og sekk.

Vekter er som regel veldig opp og ned i humør !!!

La deg ikke bli lurt :evil:

hilsen fra

indianlady :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest (mann)

Tror du virkelig at denne vekt mannen du har møtt har det så dødt i sitt ekteskap som han sier? Og send en god tanke til den kvinnen som sitter bak ham, kanskje med barn, som ikke aner hva hennes mann gdriver på med. Og i ditt eget samboerskap, hva er det som gjør det dødt? Det at du blir fascinert av andre? Arbeider dere med forholdet, forsøker å gjøre det spennende, dele ting sammen, oppleve ting sammen?

Det har ingenting med stjernetegn å gjøre når flørten får det til å brenne både her og der. Mannnen er akkurat like kokketerende som kvinnen i sin kurtise. Du nå bare kunne se og gjenkjenne hva som skjer.

Dropp ham og hold deg der du er. Jeg tror du tjener mest på det selv om det brenner både her og der for øyheblikket...

Gå og les om de som sliter med utroskap! Neste gang kan det bli deg!

Intet forhold varer, hvis det å løpe etter det grønnere gresset over gjærdet, foretrekkes framfor å arbeide med sitt eget forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:roll: Du spør om han er til å stole på.... :roll:

Jeg vet fint lite om astrologi, men siden han er i gang med deg, sannsynligvis uten å fortelle sin fru om det, kan vi vel anta at han IKKE er det.

Og hvorfor skal du da tro på alt det andre han sier?

Men så er jo ikke du til å stole på heller da, siden du sikkert ikke har informert din samboer. Så da betyr ikke den delen så mye kanskje?

Du ønsker deg egentlig svar på om du bør bryte ut av forholdet ditt for å satse på denne mannen tror jeg. Og det svaret kan du bare bare finne inne i deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...