AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2014 #1 Del Skrevet 22. oktober 2014 Hei. Jeg strever med å lære meg knipeteknikken. Klarer det kun noen ganger når jeg ligger og klarer kun noen knip og klarer ikke holde inne knipen vis dere skjønner hva jeg mener med det? Nå har jeg kjøpt meg smartballs duo vaginakuler fra kondomeriet . Får de i posten om noen dager. Det jeg lurer på er om noen har noen erfaringer med disse som tidligere slet med å knipe ? Er det lett og lære seg og knipe med disse ? Har det hjulpet noe ? Hvor lang tid tar det før man merker noen bedring? Og hvor mye bør jeg trene hver dag ?Anonymous poster hash: 62763...486 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2014 #2 Del Skrevet 22. oktober 2014 Fungerer veldig bra de. 15-30 minutter hver dag gjør underverker! Anonymous poster hash: 4331f...267 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prestekragen Skrevet 22. oktober 2014 #3 Del Skrevet 22. oktober 2014 Syns det var lettere å knipe med de enn uten noe! Håper typen merker noe etterhvert, har nettopp kjøpt sånne jeg og. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2014 #4 Del Skrevet 22. oktober 2014 Fungerer veldig bra de. 15-30 minutter hver dag gjør underverker!Anonymous poster hash: 4331f...267 15-30 min om dagen :O :O jeg klarere Max 3 korte knip etter hverandre så får jeg ikke til og knipe mere blir bare svimmel da Håper det blir lettere med disse vaginakulene:) Noen som vet hvorfor jeg blir svimmel / uvel ?Anonymous poster hash: 62763...486 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prestekragen Skrevet 22. oktober 2014 #5 Del Skrevet 22. oktober 2014 15-30 min om dagen :O :O jeg klarere Max 3 korte knip etter hverandre så får jeg ikke til og knipe mere blir bare svimmel da Håper det blir lettere med disse vaginakulene:) Noen som vet hvorfor jeg blir svimmel / uvel ?Anonymous poster hash: 62763...486 Jeg blir nesten litt kvalm om jeg kniper mye. Vet ikke hvorfor, har alltid vært sånn. Blir litt uggen liksom 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2014 #6 Del Skrevet 22. oktober 2014 Prøvde meg på de duo-kulene, men synes de ble alt for store. Trengte ikke engang å knipe når jeg hadde de i skjeden. Smurte de inn med glidemiddel, men måtte likevel nesten dra de ut med makt… Kjøpte meg heller noen andre på kondomeriet som var mye mindre, og de er jeg veldig fornøyd med Anonymous poster hash: f2683...828 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2014 #7 Del Skrevet 22. oktober 2014 Prøvde meg på de duo-kulene, men synes de ble alt for store. Trengte ikke engang å knipe når jeg hadde de i skjeden. Smurte de inn med glidemiddel, men måtte likevel nesten dra de ut med makt Kjøpte meg heller noen andre på kondomeriet som var mye mindre, og de er jeg veldig fornøyd med Anonymous poster hash: f2683...828 Ta her: hadde noen lignende vaginakuler for noen år siden. Men siden se satt på plass uansett hvor mye jeg gikk rundt med de, så tenkte jeg at de var for store for meg. Men jeg har tolket diskusjoner her på kg slik at der ikke er poenget at man skal holde de på plass men at man skal ha noe å knipe rundt sånn at man treffer noe når man kniper . Har jeg tolket det rett ? Anonymous poster hash: 62763...486 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AllisHagtorn Skrevet 22. oktober 2014 #8 Del Skrevet 22. oktober 2014 De kjøpte jeg rett etter fødsel fordi jeg er gullfiskhjerne på kegeløvelser in innbilte meg at det sikkert var lurt. Jeg skjønte ikke konseptet helt, det var jo virkelig null problem å holde de på plass uansett øvelse jeg testet i vanskelighetsgrad og jeg hadde nettopp født og har aldri gjort en kegeløvelse i mitt liv før Det kan godt hende de skal virke ved kun å knipe, men folderen hadde iallefall øvelser som ble anbefalt(prøve å trekke den ut, gå med dem osv). Ubrukelige greier synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå