AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2014 #1 Skrevet 22. oktober 2014 Jeg var i en diskusjon, og i diskusjonen sammenlignet jeg religion med en hobby. For det er det jeg ser på som det er. Motparten i diskusjonen ble fornærmet, noe jeg mener han ikke har grunnlag for å være. Noen liker å samle på steiner, og tar det ekstremt seriøst. Slik tenker jeg om religion. Nå mangler jeg kanskje grunnlaget for å forstå hva "tro" er da. Ingen religiøse (alltid kristne. Er fra kristen familie.) som jeg har diskuterte med har kommet med et bedre type svar enn dette: "det bare er sånn". MEN hvorfor?? "Det bare er sånn"... og slik går det på rundgang ... alltid. Anonymous poster hash: a636e...28c
Gjest constance90 Skrevet 22. oktober 2014 #2 Skrevet 22. oktober 2014 Har aldri sett på religion som en hobby. Skjønner godt at de ble fornærmet
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2014 #3 Skrevet 22. oktober 2014 Hobbyer er sjelden særlig skadelige. Viktig forskjell. Anonymous poster hash: 89f79...5cf 5
Gjest Rhaegar Targaryen Skrevet 22. oktober 2014 #4 Skrevet 22. oktober 2014 Ja det synes jeg faktisk er galt. Religion er ikke en hobby.
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2014 #5 Skrevet 22. oktober 2014 Ja det synes jeg faktisk er galt. Religion er ikke en hobby. Hvorfor kan det ikke klassifiseres som en hobby? Anonymous poster hash: a636e...28c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå