Gjest Anonymous Skrevet 16. juli 2004 #1 Del Skrevet 16. juli 2004 Skal pusse opp leiligheten, vil helst bruke minst mulig penger på maling og div. Vil selvfølgelig kjøpe kvalitetsmaling, men det er jo greit å kunne spare litt penger hvis det lar seg gjøre. Så i en malingsbutikk i nærheten av meg at det kostet kr.198 for 3 liter Strax maling. Er dette dyrt eller billig og er noen som vet hva som er dyrt å billig, når det gjelder maling? Det er en god stund siden jeg pusset opp sist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eponine Skrevet 17. juli 2004 #2 Del Skrevet 17. juli 2004 Jeg vet ikke om du bor i Oslo? Vel det er en malings forretning som ligger nedenfor blåkors /det nye student huset ved legevakten. I storgata. Den heter Byens billigste maling/oschehaugs, de selger ganske billig og bra maling :-) Anbefaler det om du bor der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 17. juli 2004 #3 Del Skrevet 17. juli 2004 Det høres ut som en grei pris, det er omtrent det vi har betalt for maling. SmartClub har også relativt rimelig maling. Er du Obos-medlem så får du rabatt på maling på enkelte butikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 17. juli 2004 #4 Del Skrevet 17. juli 2004 Synes det høres ut som en grei pris på Strax malingen. Trodde den kosta noe sånt her også, men det var tydeligvis på tilbud, for da jeg kom i butikken var den dyrere enn Lady malingen :o Så vi endte opp med 12 liter Lady Vegg 10 til 300 kroner pr. bøtte..... Men forhør deg litt om priser, for det er forskjell på kvalitet på maling. Noen som vet hvordan Butinox sine interiørmalinger er? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. juli 2004 #5 Del Skrevet 18. juli 2004 okay, takk for tilbakemeldinger. Ja, jeg bor i Oslo. Det tilbudet så jeg i fargehandelen på St.haugen. Er det noen som vet hva som egentlig er forskjellen på Strax og Lady, annet enn navnet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
abelille Skrevet 19. juli 2004 #6 Del Skrevet 19. juli 2004 Jeg bruker å handle all maling og tilbehør på obsbygg, det er vanligvis billigere enn malebutikker, i alle fall på større kvanta. Men hva det koster, det kan jeg ikke komme på... er visst en stund siden sist jeg kjøpte slik maling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prada Skrevet 19. juli 2004 #7 Del Skrevet 19. juli 2004 Strax lukter mindre og tørker fortere, en enkel og grei vannbasert maling. Tror ellers ikke det er så mye forskjell. Se på www.jotun.no, der står det om Lady og Strax Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rufus Skrevet 19. juli 2004 #8 Del Skrevet 19. juli 2004 Det er ganske stor forskjell i kvaliteten på Strax og Lady...jeg har Strax maling på soverommet og det er vel det eneste stedet jeg synes den er bra nok... Den kan bl a ikke tørkes av med fuktig klut uten at den farger av, den sprekker/skaller av lett... Vi er igrunnen ikke fornøyde... Men en annen maling vi er veldig fornøyde med er Dyrup sine (Gori maling ute...noen ander navn inne!) Holder godt og er ganske grei pris på... Dette er ikke så kjent merke i Norge tror jeg, men ellers i Europa er de store.... (De har bl a en barneromsmaling som går for å være veldig bra) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. juli 2004 #9 Del Skrevet 20. juli 2004 TAkker nok en gang for svar. Hvor kjøpte du denne Dyrup malingen? Bor selv i Oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 20. juli 2004 #10 Del Skrevet 20. juli 2004 3 ltr. Strax maling koster kr. 189.- på Obs! Bygg, og det er vel ett av de stedene som har lavest pris tror jeg...! Jeg har forøvrig malt med denne type maling på både kjøkken, stue og soverom. Er veldig godt fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rufus Skrevet 20. juli 2004 #11 Del Skrevet 20. juli 2004 Hvor kjøpte du denne Dyrup malingen? Bor selv i Oslo. Jeg kjøpte den i Fredrikstad, men det var en Byggmakkerbutikk så det kan jo hende de har den dersom det er noen sånne butikker i Oslo... (Ellers tror jeg at jeg kjører forbi en på Ski når jeg er der...men det er vel litt langt unna kanskje...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
majan Skrevet 20. juli 2004 #12 Del Skrevet 20. juli 2004 vi betalte 99 kroner for 3 liter med maling, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 20. juli 2004 #13 Del Skrevet 20. juli 2004 vi betalte 99 kroner for 3 liter med maling' date='[/quote'] Wow! Det var billig! :o Hvilken butikk var det i? Type maling? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. juli 2004 #14 Del Skrevet 21. juli 2004 Er vel med maling som andre varer. Man får faktisk hva man betaler for. Ser bare på beis. Vi kjøpte til 970 kr. for 10 liter. Nabo kjøpte billigsak til 300. Tror du det er mye beis på huset hans? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
majan Skrevet 22. juli 2004 #15 Del Skrevet 22. juli 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå