Gå til innhold

Hvordan oppbevare sykkelen til vinteren,når du ikke har bod?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Den leiligheten jeg bor i har ingen bod, så dermed får jeg et problem i forhold til hvordan jeg skal oppbevare sykkelen min til vinteren.

Er det noen som har et bra tips, når det gjelder å "lagre" sykkelen til vintere, uten at den blir skadet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Smør inn alle utsatte steder med fett og legg en presenning over. Ta den med til en sykkelreperatør på våren, om du ikke er hendig selv. Eller spør en kompis, nabo etc om muligheter for å låne litt oppbevaringsplass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ja det var smart. Rett og slett pakken den inn som en julegave i pressening. SÅ får den kose seg der ute til vintern.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Samme problemet her. Har kjøpt slik pressening en får kjøpt til utemøbler.(jysk) den kan man tre i en tråd nederst. blir jo rust om den ikke blir oppbevart skikkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

okay, det var jo gode tips. Bor i Oslo, er det noen sykkelverksted som leier ut plass til sykkler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Kjøp et litt proft oppheng, heng den i taket på soverrommet, eller et annet rom du har med plass til en sykkel....

Takplassen brukes jo sjelden til noe alikevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp et litt proft oppheng, heng den i taket på soverrommet, eller et annet rom du har med plass til en sykkel....

Takplassen brukes jo sjelden til noe alikevel.

Har også hørt om noen som hang den opp på veggen i stua, som en slags pynt i tillegg til bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...