AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2014 #1 Skrevet 21. oktober 2014 Hei! Jeg har en helt fantastisk venninne, og jeg har så lyst til å gjøre noe litt koselig for henne. Så jeg lurer på om dere har tips til julekalender jeg kan gi henne? Gjerne noe som er litt stas og luksus, men likevel ikke aaalt for dyrt Tusen takk for hjelp! Anonymous poster hash: 468d1...2e6
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2014 #2 Skrevet 21. oktober 2014 Tenker du pakkekalender? H&M Home har diverse interiørting til en rimelig penge. Putetrekk, gjestehåndklær, telysholdere osv. De har som regel ting på salg også. Vita for ekesmpel selger gavesett, som fint kan deles opp i små pakker. Apotek1 har 50% på håndkremer og en del varer som kremer og såper på 10 og 50kronersmarked. Stormberg har ryddesalg med varer til 49 kroner. Fine ting som drikkeflaske, boxere og gode sokker. Cubus har alltid 3 for 2 på truser og ofte salgsstativer. Lindex har som regel salg på smykker. Ica bruker å sjokoladebarer og annet godt på 10kronersmarked. Kremmerhuset har koselige juleinspirerte ting, til ok pris. Krus med snøfnugg, røde lys og ikke minst poser og klistermerker til å lage kalender av. Anonymous poster hash: 591c7...1f9
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2014 #3 Skrevet 21. oktober 2014 Tusen takk! Anonymous poster hash: 468d1...2e6
Gjest C'est la vie:) Skrevet 21. oktober 2014 #4 Skrevet 21. oktober 2014 (endret) Så koselig gjort av deg! Et av tipsene jeg tenker er personlige smågleder i noen av pakkene. For eksempel et brev hvor du skriver hva hun betyr for deg, en der du skriver det morsomste dere har opplevd sammen, en hendelse der hun virkelig var for deg, et personlig gavekort hvor du inviterer til kafetur etc. Det kan gjøre kalenderen mer "venninnelig". Da har du også mer å gå ut med for de andre gavene, siden du ønsker å gjøre stas på venninnen din Du virker som en god venn Endret 21. oktober 2014 av C'est la vie:)
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2014 #5 Skrevet 21. oktober 2014 Bare hyggelig Kom på noen flere IKEA har en juleavdeling med alt fra kakeformer og servietter til juletrepynt og adventsstjerner. De har også fått en Paper shop med mye stilige notatbøker osv. Julehefter og julegodteri syns hvert fall jeg at er hyggelig å få før jul. Foto Knudsen kan tilby mye morsomt med bilder av dere eller deres minner på. Lykke og Lukas har et godt utvalg av både interiør, jul og spiselig. Ark har lagertømming og selger romaner fra 49 kroner. Clas Ohlson har mye fiffige greier. Anonymous poster hash: 591c7...1f9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå