Gå til innhold

att. MENN/damer:-)


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Har nettopp møtt en gift vekt-mann (lever i et dødt ekteskapet - selv er jeg skorpion og er samboer på 10 året), og lurer på om noen kan gi meg noen tips på hvordan en typisk vekt er / oppfører seg når han er forelsket... litt greit / interessant å bruke astrologi som pekepinne i begynnelsen av et forhold (uten selvfølgelig å legge alt for mye i sånt, men ta d med en klype salt) :lol: Jaja, håper ihverf. noen med litt erfaringer kan gi meg noen råd på flg; er han til å stole på / er han ekte, seg selv / hvor dypt kan følelsene hans gå / hva er han ute etter, ser egentl. i drømmekvinnen sin; indre+ytre kvaliteter (mener han nå har møtt sin livs kjærlighet - er veldig fasinert og tiltrukket av meg merker jeg, men inntil videre har jeg valgt å ta litt avstand og ikke gi alt av meg selv enda - litt mystisk med andre ord, men dette ser ut til å bare tenne ham bare enda mer!!). Foreløpig oppfører han seg som den perfekte gentleman, er av den kanskje litt forsiktige (smule arrogant/tilsynelatende selvsikre) og rolige typen, om enn litt lett å fornærme (viser vel bare at han er litt sårbar av seg det da? Jeg har kanskje en tendens til å bli vel litt ironisk/sarkastisk når jeg flørter med ham over tlf. - kan det bli for mye av slik godlynt erting, noe jeg bør passe meg for å komm.?). Virker som han setter pris på at jeg tør å være rett fram, samtidig som jeg er noe uutgrunnelig.... flere + og sjekketriks jeg kan utøve for å få ham skikkelig på kroken? Ja, dere vet! Vil ha masse råd/tips :P

Generelt sett interessert i vite litt mer om hva en godt etablert mann i midten av tredve-årene, finner uimotstålig+kvaliteter en legger mest vekt på hos en mulig framtidig livspartner i denne alderen - selv er jeg i midten av tyveårene. Alt er så spennende... aldri opplevd lignende hverken han el. jeg, og tida får vel vise hva som vil skje videre... foreløpig tar vi en dag av gangen. Er ikke ute etter noe moralpreken nå - vi vet jo begge to forskjellen på rett og galt...

Håper på mange, mange, mange svar - på forhånd takk! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Vekt-menn i midten av tredve-åra er tydeligvis ikke til å stole på :o

Tror kanskje du vil motta få fornuftige svar på dette...de fleste synes ikke'no særlig om slike opplegg, såfremt de ikke er en del av slike selv.

Vil du ha tips om hvordan du kan få ham på kroken? Er det så vanskelig da? Gi en gift mann sex vel...det hjelper visst :-) Alle som vikler seg inn i utenomekteskapelige forhold liker å tro at den andre lever et liv uten sex. På den måten så gjør du ham lykkelig og gir ham tro på at han er en deilig stud, vet du. Så vil tiden vise om dette er nok til at han dumper den halvdøde kona si.

Nei, fra spøk til alvor, er du ekte? Tror nok mange menn som kryper ut av et dødt ekteskap (i den grad han og du planlegger å krype ut av noe som helst - det skrev du ingenting om) vil sette pris på litt luft under vingene en stund. Jenter også. Det er jo klin umulig å arrangere og regissere et opplegg som "hekter" ham. Noe så kunstig i så fall. Er det ikke ok at du er deg selv da? Må du virkelig "skape" en tilværelse for å bli trygg på at du er bra nok eller for å bli trygg på at det du har å tilby er attraktivt nok? Så trist...

Det eneste fornuftige tipset å gi ligger så langt oppi dagen at det glimrer. Gjør en ting i gangen og gjør det slutt med partnerne deres først. Det er ikke moraliserende en gang. Bare fornuftig og medmenneskelig.

Kanskje du bør kjøpe noen bøker av Linda Goodman (het hun det?). Hun dishet ut en rekke populær-astrologiske betraktninger, "samlivstips" og såkalte personlighetsskildringer samlet mellom permer på 80-tallet. Ikke at jeg et sekund ville bygd opp et livsløp rundt kiosklitteratur ;-)

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At astrologi kan være både gøy og spennende er vel og bra. Men å basere noe som helst ut fra stjernetegn er litt vel risky. :o

Selv er jeg født i løven, men har i løpet at de siste 15 årene utviklet meg i helt "feil" retning i forhold til hva en løve "skal". Dermed er det ikke mye igjen av den typiske løve hos meg.

Glem alt som har med stjernetegn å gjøre og finn ut om dette er noe du vil satse på ut fra hva du selv føler. Hvis dere vil satse på hverandre kan du jo heller lese litt om vekten når du kjenner ham godt nok til å selv finne ut om det du leser stemmer med hans personlighet.

Selv om du ikke ønsker noen moralpreken må jeg bare legge til at jeg er hjertens enig med Maiken!

Lilly

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...