Gå til innhold

fluer i synsfeltet..dalende tråder.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så plaget med det de kaller fluer i synsfeltet. H a r vært hos øyelege og optiker og de sier mange har det, er ikke noe farlige, og kan ikke gjøres noe med..men er utrolig irriterende, med disse brune flekkene som flyter rundt, når enn ser på lys bskgrunn.noen andre som har dette.

Anonymous poster hash: 64039...2f4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg har det også.

Har også undersøkt det hos øyelege. Fikk nøyaktig de samme beskjedene som du har fått. Men hun sa at hun kunne se opphavet til en av "fluene", men at det ikke var noe farlig.
Har hatt det i 10 år og bare lært meg å leve med det.

:hug:

Anonymous poster hash: 90211...cad
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Jepp!

Eg har to stykker. Den eine er vorten betre med tida. Den andre er veldig synleg om eg ser på td ein lys vegg. Han ser ut som ein liten sytråd med knute på. Eg får aldri sett den skikkeleg fordi den "renn" liksom nedover

Gjest incognita
Skrevet (endret)

Ca 80% opplever dette i større eller mindre grad i løpet av livet.

Endret av incognita
Skrevet

Veldig vanlig:) Om det er plagsomt når du f.eks. skal lese, rull øynene i sirkel noen ganger(ser skikkelig glupt ut! :fnise: ) så sirkelerer væsken de flyter i og synet blir klart igjen:)

Anonymous poster hash: 76d3a...7c9
  • Liker 1
Skrevet

Har mye av det jeg og. Prøver å overse det men blir litt fascinert eller irritert i blant :fnise: Trøster meg med at jeg kan se iallfall.

Anonymous poster hash: 5714a...769

Skrevet

Åja, de er litt plagsomme når man tenker over dem. Husker aller første gangen jeg oppdaget det, da slo jeg faktisk etter denne "flua"... Skjønte fort at det var bare jeg som så den.

Anonymous poster hash: 351da...0fc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...