Gå til innhold

Å herre gud så pinlig....

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var jo ganske morsomt da!

• Liker 7
Gjest C'est la vie:)
Skrevet

Bildet med dåpskjolen!! Kreatiiivt! :skratte:

Skrevet

Hehe, syns det var morsomt jeg!

Anonymous poster hash: 98b09...651
  • Liker 6
Skrevet

Pinlig? De har selvironi og humor.

• Liker 22
Skrevet

Alle har vi vel sett bildeserier som "Awkward family photos" eller "Awkward Wedding photos".

Vel, nå har vi vår egen kandidat her til lands:

http://www.nrk.no/nordnytt/gjenskapte-barnebilder-i-bursdagsgave-1.11999000

Noe så ufattelig pinlig, og de kan umulig være helt oppegående når de gjør slikt. Hjelpe meg altså.

:skratte: :skratte:

Anonymous poster hash: b2214...fb0

Ha litt humor da.... :fnise::fnise:

Anonymous poster hash: 4264c...d03

• Liker 4
Skrevet

Pinlig? Det er jo kjempemorsomt! :ler: Kreds til folk som tørr å gjøre noe annet enn alle andre.

Anonymous poster hash: 517b3...059
  • Liker 13
Skrevet

Jeg har gjort dette til mine foreldre sammen med min bror, var bare ett bilde da, et ganske uskyldig ett der vi satt under et sånn pute-teppe-og-stol-fort på stuegulvet. Var stor suksess det!

Anonymous poster hash: 7c4e9...390
Skrevet

Haha kjempemorsomt:-)

Gjest Jon Are
Skrevet

Synes den var morsom

med hilsen fra:

jon are

Skrevet

Ah, elsker at folk gjør slikt og ikke er redde for å drite seg litt ut! Det er jo kjempemorsomt, og ihvertfall 10000 ganger mer interessant å lese enn hva toppbloggerne kjøpte på nelly.com eller sprøytet inn i leppene sine!

• Liker 6
Skrevet

Morsomt påfunn, ikke noe pinlig med det der i det hele tatt

• Liker 1
Skrevet

Eneste om er flaut, er at denne spøken har vært veldig veldig veldig populær på nettet i en lang tid nå.. Dumt å gi dem poeng om oppfinnere, noe de slettes ikke er...

JEG hadde syns det er flaut hvis folk kommenterte hvor kreativ jeg var for noe jeg fant på nett.

• Liker 2
Skrevet

Syns denne var kjempemorsom. Har sett flere av andre bilder som har vært lagt ut på nettet og noen av de er helt genialt morsomme.

Det sto i artikkelen at de sa at de tok ideen fra bilder de har sett på nettet, så de tok vel ikke æren for å være oppfinnere av dette.

Skrevet

Hahaha dette var jo faktisk veldig morsomt :)

Anonymous poster hash: b8dce...b11

Gjest Solsmil
Skrevet

Jeg synes også det var bare flaut. Klarer ikke å se hva så var så veldig morsomt med det.

Gjest pærecider
Skrevet

Syns dette var morsomt, jeg! Spiller ingen rolle hvor mange ganger dette er blitt gjort på nettet før, blir jo alltid spesielt for foreldrene å ha slike bilder av egne barn. Uansett hvor mange slike det er ute på nettet.

Skrevet

Sikkert en morsom gave for foreldrene å få. Ha litt humor da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...