Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann. Jeg må vaske håret mitt annen hver dag for det blir så fort fett. Jeg har prøvd å vaske det sjeldnere, men det hjelper ikke. Jeg tror det er hormonelt.

Har noen en shampoo å anbefale meg? Jeg har prøvd Kerastase, Redken osv. men synes ikke de hjelper. Håret blir like fort fett igjen.

Håret er kun fett på topplokket.

Anonymous poster hash: 462d3...85f
Videoannonse
Annonse
Gjest incognita
Skrevet

En volumshampo iallefall. Og balsam kun i lengdene.

Skrevet

En volumshampo iallefall. Og balsam kun i lengdene.

Hva gjør volumshampoo? Uten å gi volum da, hehe. Hjelper den på fett hår? :)

ts

Skrevet

FØLGER! Jeg har slitt med fett hår siden 12-års alderen (21 nå). Jeg har prøvd alle mulige sjampoer, jeg har prøvd å gå med fett hår over lengre tid når jeg har hatt langfri fra skole ol. (hater å gå med uvasket hår blant folk). Ingenting hjelper. Tørrsjampo har vært en lifesaver for meg selv om resultatet ikke varer så lenge på meg, men det gjør at jeg kan utsette vask 1/2 til 1 dag, bedre enn ingenting!

Og incognita: har prøvd utallige volumsjampoer, både fra frisørsalong og fra butikk. Bruker bare balsam i tuppene. Hjelper lite da jeg har ganske glatt og flatt hår som er umulig å få volum i.

Gjest incognita
Skrevet

Hva gjør volumshampoo? Uten å gi volum da, hehe. Hjelper den på fett hår? :)

ts

Volumshampoo hjelper på fett hår fordi den tynger ikke håret på samme måte som annen shampo (=gir bedre volum) :)

Skrevet

Har lett lenge etter en shampo for fett hår, men de finnes jo ikke lenger? :huh:

Datteren min sliter med samme problem, og volum-shampo-trikset funket ikke her heller.

Skrevet

Jeg slet også mye med fett hår før, men føler det har bedret seg endel siste året. Jeg bruker nå alltid Define deep clean renseshampo først, også en annen shampo (eller renseshampoen igjen) før jeg avslutter med balsam i lengdene. Som oftest er da håret fint i 3 dager, men varierer litt (pluss/minus en dag) pga hva jeg gjør og været osv :)

Volumshampoer holder jeg meg langt unna da de ofte har gjort problemet enda verre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...