Gå til innhold

Plenklipping til alle døgnets tider


dreamy

Anbefalte innlegg

Nå er jeg så drittlei av plenklipping hele dagen :evil:

Idag begynte det før kl 08.00 og sluttet ikke før etter kl 22.00 :o :frustrert:

Er det ikke den ene naboen som klipper så er det den andre.. Men ok, gresset må klippes. Men det må da være mulig å klippe gresset litt senere enn kl 08.00 :o på en lørdag.. Jeg vil sove :sjokkert: .. Om kvelden hadde det også vært deilig å slippe den hel....s gressklipperlyden :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bjørnsdatter

Jeg driter i det jeg. Så lenge det ikke er på søndag morgen, men da er det en småsporv som gjeng i tunet og tramper som besatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnsdatter

BRRRRRRRRRRRRR-RRRRRRRRR *putt putt* BR-RRR-RR-R-RRRRRR-RBRRRR-R-RR-RRRRRR*putt*

*SKRAAAAP* Mulige alternativer

*putt* *BANG* *putt*

BRRRRRRRRRRRRRRR-RRRRRRRRR-RRRBRRBRRB-B-B-B-RRRRR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.. for deg holder det med et enkelt lite pang... så en trampende spurv er bare barnematen.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår skjedde det så mye her så jeg var sånn passe stresset og ble kjempeirritert over plenklippingen (Naboen havnet på sykehus og alt var kaos)

. Idag er jeg ikke så irritert :oops: ... Men jeg skulle fremdeles ønske at enkelte kunne vente til etter kl 10 og slutte litt tidligere på kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

He he, må innrømme at jeg skjønner deg dreamy. Nabolaget her vi bor virker også frenetisk opptatt av plenklipping og snøfresing. :wink: Det er jo greit nok, men det må av en eller annen grunn klippes og freses til alle døgnets tider. Nesten i hvert fall... Synes at før kl. åtte i helga og etter kl. elleve om kvelden er litt frekt jeg da. Men men, man er forskjellig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

irriterende. er vi bodde før så startet naboene på de fineste kvelder da dører /vinduer sto åpen pga varmen. Spes. under nyhetene. Hørte ikke en drit uten at tv sto på fullt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal være glad du ikke bor i nærheten av en åker. Vi har en som nærmeste nabo og her kjører bonden med traktoren sin til både klokka 2 og 3 på natten om været er fint (men det er jo ikke hver dag da). Så da blir gressklipping bare barnemat i forhold.

Men jeg er enig i at det kanskje er unødvendig i et boligfelt å klippe plena så sent. Kanskje folk lever opp til den der "stille etter 23" greia og utnytter tiden før på best mulig måte?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er rart hvordan så mange tror at bråkende hagearbeid er fratatt vanlige regler. Har heldigvis ikke opplevd noe av det her vi bor, men vet godt hvordan det er å våkne kl. 7 på lørdager fordi folk skal klippe plenen sin. Normal høflighet gjelder også utendørs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...