Gå til innhold

Hvilke koster bruker du til øyne? Og til hva?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke koster bruker du til øyne? Og til hva?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg forguder øyesettet til Ecotools! Bruker mest den skrå blendekosten til å påføre og blende farge i globalen, samt den lille blendekosten til å påføre skygge under øyet eller duse ut liner.

ELF sin flate øyenskyggekost er overraskende god, og anbefales på det sterkeste!

Til bryn foretrekker jeg min gamle skrå kost fra Everyday Minerals. Til pudderliner også forresten!

• Liker 1
Skrevet

Jeg forguder øyesettet til Ecotools! Bruker mest den skrå blendekosten til å påføre og blende farge i globalen, samt den lille blendekosten til å påføre skygge under øyet eller duse ut liner.

ELF sin flate øyenskyggekost er overraskende god, og anbefales på det sterkeste!

Til bryn foretrekker jeg min gamle skrå kost fra Everyday Minerals. Til pudderliner også forresten!

Hvilken av disse elf kostene mener du? :)

http://eyeslipsface.co.uk/en/restofworld/brushes/eyeshadow-c-brush/invt/84008

http://eyeslipsface.co.uk/en/restofworld/single-brushes/eye-shadow-brush/invt/1815

Skrevet

Jeg har koster til øynene fra Artdeco og Mac, og en liten stiplingskost fra Shiseido til foundation, pudderbørste er en diger børste fra husker ikke.

• Liker 1
Skrevet

Mac 217 til øyenskygge og blending, og en litt tykk skråkost til øyenskygge rett ved vippene. Den er fra Glo

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg har vanlig rundet øyeskygge-børste fra Dior og en øyenbrynsbørste fra Smashbox, men den er jeg ikke så fornøyd med.

Jeg har funnet ut at det lønner seg å investere i skikkelige børster selv om de kan være litt dyre.

Endret av netpuppy
  • Liker 1
Skrevet

Real Techniques Eye Kit, knallgod, bortsett fra eyeliner børster og brynsbørsten, men de 3 til øyenskygge er super.

Anonymous poster hash: 84894...557
  • Liker 2
Skrevet

Den første. Knallgod! :hjerte: Kjøper både denne og ecotools på iherb. :)

Bruker du elf kosten til å pakke på øyenskygge, eller bare blende ut, eller begge deler? :)

Skrevet

Bruker du elf kosten til å pakke på øyenskygge, eller bare blende ut, eller begge deler? :)

Kun til å pakke på farge. Bruker ecotools sine blendekoster til å blende. :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg bruker noen av kostene til Glo minerals. En til å legge base, og en til å skyggelegge med. Disse har jeg hatt i 4 år, og de holder seg like fine! Verdt pengene :-)

Skrevet

Bruker fingra. Funker overraskende bra når man bare får teken på det.

Skrevet

Har diverse koster fra MAC, ELF, Urban Decay, The Body Shop osv, men faktisk så bruker jeg for meste fingrene som nevnt over. Det går fortere, mer hygienisk og får et ganske bra resultat. :)

Skrevet

De jeg har som er verdt å nevne er:

• Louise Young LY13 (liten kost som jeg bruker til 'småpirk", f.eks. under øyet eller i øyekroken)
  • Hakuhodo J5523 (Mac 217 dupe - for å legge på øyenskygge / blende)
  • Hakuhodo B J142 (blender)
  • Mac 239 (for å legge skygge på øyelokket, men kan også brukes som blender)
  • Mac 208 (for å legge farge på øyenbrynene)
  • Mac 266 (jeg bruker denne til å duse ut, eller legge på eyeliner. Har forresten hørt at Louise Young's LY31 skal være mykere og av vel så bra kvalitet)
  • Bobbi Brown Ultra Fine Eye Liner
  • Daniel Sandler Brow Groomer

Jeg liker forresten ikke å bruke kostene til Sigma til øynene, synes de stikker og er ubehagelige.

Anonymous poster hash: 26290...f2f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...