AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2014 #1 Skrevet 21. oktober 2014 Jeg lurer på hvordan dere forholder dere til folk som har søkt på deg i skattelistene? Synes dere det er ubehagelig å vite at vedkommende "snoker" ? Og hvordan forholdet deres til skattelistene nå, nå som det er mulig å spore opp hvem som har søkt på deg, søker du opp andre? Jeg har sett at noen av mine bekjente har søkt meg opp, jeg klarer ikke å la være å tenke på det når jeg treffer dem. Synes det er veldig ubehagelig å vite at vedkommende har sjekket formue og inntekt, vet hva jeg tjener og har av penger. Jeg har aldri søkt på noen andre enn meg selv. Anonymous poster hash: 991b5...277 1
Testosteron Skrevet 21. oktober 2014 #2 Skrevet 21. oktober 2014 Jeg hevner meg ved å søke på dem også 2
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2014 #3 Skrevet 21. oktober 2014 Jeg bryr meg ikke fra eller til. Syns ikke lønnsnivå er spesielt sensitiv informasjon.Anonymous poster hash: d2547...f60 2
Gjest HappyWaffle Skrevet 21. oktober 2014 #4 Skrevet 21. oktober 2014 Jeg hevner meg ved å søke på dem også dette!
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2014 #5 Skrevet 21. oktober 2014 Jeg synes det er mer ubehagelig når folk hacker facebook kontoen min og setter alle bildene til offentlig modus, eller huseiere med kamera bak speilen, den type ting. Skattelistene er det ingen som sjekker på meg uansett fordi jeg har ikke formue eller egen inntekt lenger. Men innrømmer at jeg sjekket skattelistene på en fyr en gang fordi jeg trodde han var terrorist og splitter pine hakke gal. Dette var åresvis før man fikk beskjed om hvem som sjekket deg etc. Anonymous poster hash: 822fa...b69
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2014 #6 Skrevet 21. oktober 2014 All den kikkermentaliteten har gjort meg helt sprø frankly. kamera inni hodet kamera her kamera der. man blir jo sprø av det. hvor er privatlivet. jeg spør. Anonymous poster hash: 822fa...b69 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2014 #7 Skrevet 21. oktober 2014 Det bryr jeg meg ikke om, har heller ikke sjekket noen andre. Hvordan fungerer dette da? Hvor kan man se hvem som har søkt på deg? Anonymous poster hash: f2f8a...356 3
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2014 #8 Skrevet 21. oktober 2014 Jeg har ikke snoket så mye i skattelistene, men jeg har jo sjekket et par som jeg var nysgjerrig på (eller også bare på grunn av at jeg hadde mulighet til det), men jeg gjorde ikke det etter at en måtte logge inn på skatteetaten sine nettsider for å gjøre det, og nå som det er mulig å se hvem som har søkt deg, er det helt uaktuelt å sjekke noen. Hvis noen sjekker meg, syns jeg det er tåpelig og ganske "nygjerrigper", hvis det da ikke er snakk om de aller, aller nærmeste. Anonymous poster hash: a43fb...e9e
-Jiinxs- Skrevet 21. oktober 2014 #9 Skrevet 21. oktober 2014 Litt OT, men hvordan fungere det med at dere får vite hvem som har søkt på dere? Aldri vært borti det før. 1
Molekylet Skrevet 21. oktober 2014 #10 Skrevet 21. oktober 2014 Jeg hadde syntes det var gøy! Og hadde nok nevnt det med humor når jeg traff den personen. 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2014 #11 Skrevet 21. oktober 2014 Litt OT, men hvordan fungere det med at dere får vite hvem som har søkt på dere? Aldri vært borti det før. Leste en artikkel om det, det er mulig å når du logger inn på skatteetatens nettside, du går inn på søkerstatistikken, og der kommer det opp fullt navn, fødselsår og bosted på de som har søkt på deg. Anonymous poster hash: a43fb...e9e
Cata Skrevet 21. oktober 2014 #12 Skrevet 21. oktober 2014 Aner ikke om noen har søkt meg opp en gang, men er de så nysgjerrige så får de nå bare kikke så lenge listene faktisk ligger der.
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2014 #13 Skrevet 21. oktober 2014 jeg hadde konfrontert personen(e). Og spurt om det var mer de ville vite. Tilbudt dem gjennomsyn av skuffer og skap hjemme hos oss. Jeg synes snoking er en uting. Og forakter folk som snoker. Anonymous poster hash: c30c1...4fd 9
-Jiinxs- Skrevet 21. oktober 2014 #14 Skrevet 21. oktober 2014 Leste en artikkel om det, det er mulig å når du logger inn på skatteetatens nettside, du går inn på søkerstatistikken, og der kommer det opp fullt navn, fødselsår og bosted på de som har søkt på deg. Anonymous poster hash: a43fb...e9e Ah okey, tror ikke jeg gidder å logge meg innpå for jeg tviler sterkt på at noen har søkt på meg ;p
GammelKaktus Skrevet 21. oktober 2014 #15 Skrevet 21. oktober 2014 Jeg er tydeligvis ikke interessant nok til at noen gidder å søke på meg, eneste som kom opp hos meg var meg selv
Gjest Vinglepetra Skrevet 21. oktober 2014 #16 Skrevet 21. oktober 2014 (endret) Jeg har hittil ikke blitt søkt på av noen. Men hvis jeg blir det så ville det ha vært litt rart, eller rettere sagt ubehagelig å omgås dem senere. Det er tross alt offentlig tilgjengelig informasjon så alle som vil har lov og juridisk sett rett til å snoke, så jeg kan ikke anklage noen, men samtidig så er både inntekt og formue en privatsak som andre egentlig ikke burde legge seg oppi. Endret 21. oktober 2014 av Vinglepetra
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2014 #17 Skrevet 21. oktober 2014 Er folk så inkompetente at dem søker andre til tross for st drt blir oppdaget? Hhhhh, hadde aldri gjort. Gud å flaut, hadde tenkt på det hver gang jeg traff de jeg har søkt opp... Privat, slikt er privat, selv om det er offentlig. Hvordan jeg kler meg er privatsak, ingen skal komme å kle meg om bare fordi jeg gåte ute i det offentlige om dere skjønner! Anonymous poster hash: 42051...b38 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2014 #18 Skrevet 21. oktober 2014 Skatteliste for 2013 - søkestatistikk Her finner du en oversikt over hvem som har hentet ut dine skatteopplysninger for inntektsåret 2013. Les mer om skattelistene Ingen har utført skattetallsoppslag på deg *snufs* Anonymous poster hash: 0c076...6be 6
Sol79 Skrevet 21. oktober 2014 #19 Skrevet 21. oktober 2014 En person har sjekket meg og det kunne ikke brydd meg mindre. Hva jeg tjener og eier er ikke spesielt hemmelig. 1
Cowboy Lotte Skrevet 22. oktober 2014 #20 Skrevet 22. oktober 2014 Skal sende klagebrev til hver og en av dem, snakk om å lurke i andre privatliv! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå