Gjest Virvar Skrevet 16. juli 2004 #1 Skrevet 16. juli 2004 Huff, kikker ut av vinduet og synes det er så mørkt ute. Går det mot høst allerede? Det er faktisk så jeg er glad jeg slipper å gå ut. Trekker gardinene godt for, og slipper å se ut i skumringen. Synes det er skummelt. Begynner å fæle, selv om det bare er juli. Hvordan skal dette gå tro. Når det blir mørkt allerede nå på kvelden. hvis det ikke bare er innbilning da. Men jeg føler at det er mørkt og dyster ute i kveld.
snexi Skrevet 16. juli 2004 #2 Skrevet 16. juli 2004 Ikke her i Florø.... Solen har skint i dag og det har vert varmt og deilig. MEN...Vi har ikke vert bortskjemte denne sommeren, synest vi trenger litt sommer og sol nå sånn at vi kan møte høsten og vinteren oppladet. Håper August blir bedre
Gjest 1111 Skrevet 16. juli 2004 #3 Skrevet 16. juli 2004 Ja, det går jo sakte, men sikkert mot mørkere kvelder. har merket det veldig her i sør, fordi været ikke alltid har vært så bra.
Arkana Skrevet 17. juli 2004 #4 Skrevet 17. juli 2004 Ja, det gjør det overalt nå, selv om ikke alle merker det. Men sommeren er jo bare halvveis, så det er mye å glede seg over ennå. At du synes det er mørkt og dystert er nok mer at dere ikke har så fint vær akkurat nå, men det kommer nok. Jeg gleder meg endelig over sola i Oslo, passer perfekt med ferien vår. :-)
Gjest Anonymous Skrevet 17. juli 2004 #5 Skrevet 17. juli 2004 Klart det blir mørkere og mørkere for hver dag. Vet du ikke at sola har snudd for lenge siden? til lengre sør du bor til tidligere mørkt blir det. heldigvis har vi lyst om natten enda.
Gjest Anonymous Skrevet 17. juli 2004 #6 Skrevet 17. juli 2004 Ja det er skitskummelt at sola har snudd og at mørke kommer. uffameg....
Maxine Grey Skrevet 17. juli 2004 #8 Skrevet 17. juli 2004 "En sommer er over!" Har den begynt, da? jeg er klar! "Jeg tror, jeg tror på sommeren"
Gjest Virvar Skrevet 17. juli 2004 #9 Skrevet 17. juli 2004 Klart jeg vet at sola har snudd, det er bare så trist at det allerede er tegn på at sommeren går mot slutten - for den har jo ikke begynte en gang ! Det er helt tragisk! Jeg trenger SOL !!! HVEM har gjemt bort sommeren ? :fy: *sommer, sommer og sol ...tra la la lal la og duft av fiol*
Gjest gjesta Skrevet 17. juli 2004 #10 Skrevet 17. juli 2004 Jepp, det går mot mørkere tider. Nyter veldig sene kvelder på terrassen med masse stearinlys rundt seg. Synes det er kjempekoselig. Ok da. Ikke blitt mye av det i sommer. Sol og varme er litt mangelvare her :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå