AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2014 #1 Skrevet 21. oktober 2014 Jeg er på jakt etter restaurantanbefalinger i Oslo. Gjerne steder hvor det er koselig å sitte, og en hovedrett bør ikke koste mer enn 200 kr. Noen som har noen gode forslag? Anonymous poster hash: 8dac3...f04
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2014 #2 Skrevet 21. oktober 2014 olivia Anonymous poster hash: 1c3ce...cf1
Gjest Vinglepetra Skrevet 21. oktober 2014 #3 Skrevet 21. oktober 2014 Litt lettere å anbefale noe hvis du utdyper hva slags restaurant og mat du liker eller ønsker å spise på. Du finner alt mulig rart i den prisklassen. Olivia har god mat, bare positive ting å si om stedet. Villa Paradiso er en annen god italiensk restaurant. Av indiske er Mother India å anbefale, veldig god mat og service. Døgnvill Burger har gode burgere, og " diner mat" hvis du liker det. Av kinesiske så er Diner å anbefale.
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2014 #4 Skrevet 21. oktober 2014 TS her. Takk for forslag så langt! Jeg unngikk å spesifisere type mat, siden jeg prøver å utvide horisontene mine litt Olivia, Villa Paradiso og Døgnvill har jeg vært på, og jeg er veldig glad i alle tre, så steder i den kategorien er veldig velkomment! Anonymous poster hash: 8dac3...f04
Puny Skrevet 21. oktober 2014 #5 Skrevet 21. oktober 2014 Albertine indisk restaurant, og delikatessen ( helst den på løkka)
Amarone Skrevet 21. oktober 2014 #6 Skrevet 21. oktober 2014 Indisk: New Anarkali Italiensk: Trattoria Popolare eller Cantina Cortina Fransk: Le Benjamin Tysk-norsk: Egget Pizza: Hells kitchen eller Mangiamo som alternativer til Villa Paradiso Burger: Illegal Fisk: Fiskeriet Crepes: like ved Mathallen - husker ikke helt navnet 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2014 #8 Skrevet 22. oktober 2014 Habibi Taste of China LaSåda Takk! Tar gjerne imot flere forslag Anonymous poster hash: 8dac3...f04
Fashionistaen Skrevet 22. oktober 2014 #9 Skrevet 22. oktober 2014 Trancher for den beste entrecoten i Oslo Åpent Bakeri ved Sandaker for veldig god pizza (spesielt den med hvit saus) Vapiano er helt ok Creperie De Mari for kjempegod crepes Rå sushi på Maja for high-end sushi til en overkommelig sum Xich lo; nydelig vietnamesisk mat
iove Skrevet 22. oktober 2014 #11 Skrevet 22. oktober 2014 Südøst! ligger helt i starten av gruneløkka DER har de god mat der!
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2014 #12 Skrevet 22. oktober 2014 Anbefaler chinatown på majorstuen. Nydelig mat til en rimelig penge.Anonymous poster hash: 2945a...f4b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå