Gjest care Skrevet 25. juni 2002 #1 Del Skrevet 25. juni 2002 Hei, jeg holder på med innspurten i mitt hovedfagstudiet og det er et slit. Skal levere til høsten, så etter sommeren går jeg inn i en dvale. Jeg kjenner mange som har vært i prosessen og som er sjeleglad for at de er ferdig med prosessen. Litt morsomt å vite om det er mange av KG`s brukere som er i samme situassjon som meg. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 26. juni 2002 #2 Del Skrevet 26. juni 2002 Nope. Er ferdig. Men det var kanskje ikke det du ville høre? Husker tiden veldig godt. Klarte nesten ikke å nyte noen ting, fordi jeg alltid tenkte: dette skal det bli hyggelig å gjøre når jeg bare er ferdig med den hersens oppgaven :-? Uansett er du kjempeflink som kommer deg gjennom dette. Det er sikkert mange som misunner deg utdannelsen. Lykke til :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 26. juni 2002 #3 Del Skrevet 26. juni 2002 takk for det Klips. Heldig er du som er ferdig med denne hersens tenkningen. Av og til blir det bare for mye og selv da er det bare en ting å gjøre..... jobbe mer. Phuu :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest djgoodnews Skrevet 27. juni 2002 #4 Del Skrevet 27. juni 2002 Stå på og bare bli ferdig med det! Advar alle i nærmeste omkrets og du kan være sikker på at det er en vanvittig følelse å levere fra seg hovedoppgaven og enda bedre stå med vitnemålet i hånden og faktisk være en fagperson på "ordentlig". Vær likevel forberedt å en "fødselsdepresjon" etter at oppgaven er levert. Jeg følte meg veldig tom etterpå og det kjenner jeg mange andre som har blitt også, men det går over og da er alt veldig bra. Kjersti Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 27. juni 2002 #5 Del Skrevet 27. juni 2002 ...å føle seg tom etter å gjort noe suksessfullt tror jeg må være en egenskap forbehold kvinner.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå