Gå til innhold

Holder på å bli spontangravid...


Jelly

Anbefalte innlegg

... fordi jeg har sommerjobb på en babybutikk. De er så søte allesammen! Selv om grinekor er ganske irriterende - et halv dusen unger i butikken, og hvis en begynner, så følger resten på - så er de så nydelige! Sambo vil gjerne at jeg holder kjeft om barn i ganske, ja, ti år til, men awwww!

Sorry, måtte dele gleden. Barna gjør lange og slitsomme arbeidsdager til en glede med smil og latter og morsomme episoder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

forstår hva du mener, hadde praksis i barnehage i to mnd og jeg kjente verpesyken komme da ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er som å høre meg og samboeren det. Har fire i omgangskretsen som har unger under året. Jeg blir like verpesyk hver gang jeg leker og duller med babyene. Og samboeren som hvisker i øret: bare ti år til, bare ti år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir også verpesyk, så til de grader!

:Nikke: Høres kjent ut ja, men det var dette med å bli gravid på egen hånd som er litt vrient...

Har to nære venninner som venter nå, så jeg engasjerer meg i deres graviditet med liv og lyst, spør og graver om hvordan det føles og hva de tenker (og håper de har vett til å be meg holde kjeft når det blir for mye... :oops: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...