Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

... fordi jeg har sommerjobb på en babybutikk. De er så søte allesammen! Selv om grinekor er ganske irriterende - et halv dusen unger i butikken, og hvis en begynner, så følger resten på - så er de så nydelige! Sambo vil gjerne at jeg holder kjeft om barn i ganske, ja, ti år til, men awwww!

Sorry, måtte dele gleden. Barna gjør lange og slitsomme arbeidsdager til en glede med smil og latter og morsomme episoder!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:enig_animasjon: :hjerter:

Skrevet

forstår hva du mener, hadde praksis i barnehage i to mnd og jeg kjente verpesyken komme da ja..

Gjest Anonymous
Skrevet

Noen får melkespreng bare de ser en baby. vet om ei som ble halveis gravid også....

Skrevet

Er som å høre meg og samboeren det. Har fire i omgangskretsen som har unger under året. Jeg blir like verpesyk hver gang jeg leker og duller med babyene. Og samboeren som hvisker i øret: bare ti år til, bare ti år...

Gjest Madley
Skrevet

Jeg blir også verpesyk, så til de grader!

Men det er ikke så enkelt da :ler:

Gjest lurven
Skrevet

jeg stiller kroppen min til disposisjon dersom noen ønsker å bli gravide

Skrevet
Jeg blir også verpesyk, så til de grader!

:Nikke: Høres kjent ut ja, men det var dette med å bli gravid på egen hånd som er litt vrient...

Har to nære venninner som venter nå, så jeg engasjerer meg i deres graviditet med liv og lyst, spør og graver om hvordan det føles og hva de tenker (og håper de har vett til å be meg holde kjeft når det blir for mye... :oops: )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...