Jelly Skrevet 16. juli 2004 #1 Skrevet 16. juli 2004 ... fordi jeg har sommerjobb på en babybutikk. De er så søte allesammen! Selv om grinekor er ganske irriterende - et halv dusen unger i butikken, og hvis en begynner, så følger resten på - så er de så nydelige! Sambo vil gjerne at jeg holder kjeft om barn i ganske, ja, ti år til, men awwww! Sorry, måtte dele gleden. Barna gjør lange og slitsomme arbeidsdager til en glede med smil og latter og morsomme episoder!
liv Skrevet 16. juli 2004 #3 Skrevet 16. juli 2004 forstår hva du mener, hadde praksis i barnehage i to mnd og jeg kjente verpesyken komme da ja..
Gjest Anonymous Skrevet 17. juli 2004 #4 Skrevet 17. juli 2004 Noen får melkespreng bare de ser en baby. vet om ei som ble halveis gravid også....
Veslejenta Skrevet 18. juli 2004 #6 Skrevet 18. juli 2004 Er som å høre meg og samboeren det. Har fire i omgangskretsen som har unger under året. Jeg blir like verpesyk hver gang jeg leker og duller med babyene. Og samboeren som hvisker i øret: bare ti år til, bare ti år...
Gjest Madley Skrevet 18. juli 2004 #7 Skrevet 18. juli 2004 Jeg blir også verpesyk, så til de grader! Men det er ikke så enkelt da
Gjest lurven Skrevet 18. juli 2004 #8 Skrevet 18. juli 2004 jeg stiller kroppen min til disposisjon dersom noen ønsker å bli gravide
Daria Skrevet 19. juli 2004 #10 Skrevet 19. juli 2004 Jeg blir også verpesyk, så til de grader! Høres kjent ut ja, men det var dette med å bli gravid på egen hånd som er litt vrient... Har to nære venninner som venter nå, så jeg engasjerer meg i deres graviditet med liv og lyst, spør og graver om hvordan det føles og hva de tenker (og håper de har vett til å be meg holde kjeft når det blir for mye... :oops: )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå