Privatisten24 Skrevet 21. oktober 2014 #1 Skrevet 21. oktober 2014 Hei, jeg er en jente som skal ta matematikk 1P- Y som som privatist i November. Det er 8 år siden jeg satt på skolebenken med dette faget, og jeg var langt fra en racer i dette. Jeg sto så vidt på standpunkt, men strøk på eksamen. Tok den opp som privatist 3 ganger uten hell. Jeg har nå den siste måneden lagt ned mye arbeid i dette faget ved siden av min jobb med 100% stilling. De siste dagene nå har det stoppet veldig opp, da jeg blir frustrert og lei meg når jeg ikke klarer simple matteoppgaver. Studieteknikken min er å gjøre masse eksamensoppgaver som jeg har skrevet ut fra internett. Jeg har fått særskilt tilrettelegging under denne eksamnen, jeg skal bl.a ha den muntlig. Er det noen som vet hvordan dette vil foregå? Har jeg en større sjans for å bestå en muntlig matteeksamen kontra en skriftlig? Er det noen som har noen tips til en nervøs jente som gjerne vil bestå dette?
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2014 #2 Skrevet 21. oktober 2014 Hei! Jeg driver med det samme som deg- har hatt mye hjelp ved å lage meg en regelbok med mine egne eksempler!jeg har første neste uke og leser litt hver dag- ikke for mye slik at alt svømmer. Lykke til!Anonymous poster hash: 91cdb...950
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå