AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2014 #1 Skrevet 21. oktober 2014 Er litt forvirret over nav-sidene og trenger litt hjelp. Min situasjon; mottar nå dagpenger og har termin neste mai, søker jobber men i verste fall får jeg ikke noe innen det er for sent. Bor med barnefaren. Hva vil jeg motta pr måned etter fødselen? Dagpenger + foreldrepenger eller engangsstønad? Anonymous poster hash: ce2de...1e2
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2014 #2 Skrevet 21. oktober 2014 Og barnetrygd ?Anonymous poster hash: ce2de...1e2
Gjest Magdalene Skrevet 21. oktober 2014 #3 Skrevet 21. oktober 2014 Du får foreldrepenger, og barnetrygd. Dagpengene dine blir grunnlaget for foreldrepengene, så om du velger 100% utbetaling, får du det samme som du har i dagpenger.
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2014 #4 Skrevet 21. oktober 2014 Man kan ikke velge å ha dagpenger istedenfor foreldrepenger?Anonymous poster hash: ce2de...1e2
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2014 #5 Skrevet 21. oktober 2014 Du får foreldrepenger, og barnetrygd. Dagpengene dine blir grunnlaget for foreldrepengene, så om du velger 100% utbetaling, får du det samme som du har i dagpenger. Man kan ikke velge å ha dagpenger istedenfor foreldrepenger?Anonymous poster hash: ce2de...1e2
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2014 #6 Skrevet 21. oktober 2014 Du får foreldrepenger, og barnetrygd. Dagpengene dine blir grunnlaget for foreldrepengene, så om du velger 100% utbetaling, får du det samme som du har i dagpenger. Misforsto litt, beklager! Takk for svar Anonymous poster hash: ce2de...1e2
Glitnir Skrevet 21. oktober 2014 #7 Skrevet 21. oktober 2014 Man kan ikke velge å ha dagpenger istedenfor foreldrepenger?Anonymous poster hash: ce2de...1e2 Dagpenger er jo når du er reell arbeidssøker som kan begynne å jobbe i morgen, det er du vel virkelig ikke når du er hjemme med en liten baby.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå