Thea Skrevet 25. juni 2002 #1 Del Skrevet 25. juni 2002 Jeg driver og søker rundt etter jobb i Oslo for tiden og skal jobbe med barn. Men hvor lønnsomt er det egentlig å jobbe i barnehage??Hadde jeg tjent mer på å jobbe som dagmamma??? Jeg rekner med det blir fulltidsstilling på meg siden det er ytterst få 70-80 % stillinger å finne,noe som hadde vært det mest idelle :-? Hvor mye er det normalt å få utbetalt i fulltisdstilling i barnehage??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sola Skrevet 27. juni 2002 #2 Del Skrevet 27. juni 2002 lønn i barnehage kommer anpå om du er utdannet eller ikke , om du har jobbet i barnehsge før og om du har jobberfaring. på fulltidsstilling som barne og ungdomsarbeider kan man iallefall regne med ca 12000 utbetalt sånn ca- kommer jo anpå skattetrekk og så. som assistent litt mindre utbetalt men rare forskjellen er det nok ikke. lykke til iallefall klem fra sola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. juli 2002 #3 Del Skrevet 2. juli 2002 Hei .. Jeg er assistent og har ca.10500 utbet. etter skatt. Jeg har også vært dagmamma men ville ikke valgt det i dag fremfor barnehage. Er du dagmamma får du vel omtrent 3500-4000 kr?? kommer jo ann på hvor mange barn du har.. jobber du "hvit" har du jo stort sett samme rettigheter som assistenter..men søk du - kjempekos og jobbe i barnehage,treffer så utrolige mange fine mennesker og barn!! stå på...lønna er dårlig men vi har en fin måte og tilbringe dagen på :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 3. juli 2002 Forfatter #4 Del Skrevet 3. juli 2002 Jobber du full stilling i en barnehage der lønna er "normal" eller har du vært heldig med lønna da??? Jeg slo faktisk fort i fra meg dagmamma tanken og driver å søker meg til barnehage istedet.Gleder meg så til å få jobbe med unger Kommer til å kose meg glugg ihjæl :blunke: :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adina Skrevet 7. juli 2002 #5 Del Skrevet 7. juli 2002 Du vør tenke ignennom hva som er viktig for deg. En dagmammajobb, blir fort "ensom" og det er ikke bare bare hvis du blir syk. Tenk ihvertfall over det når du vurderer å være hvit eller svart dagmamma. obber du i en barnehave slipper du og få hjemmet ditt "invadert" av smårollinger hver dag og du har kollegaer du kan ta opp problemstillinger med og ha et voksent fellesskap. Det vil jeg tro du vil sette pris på, ihvertfall etter en stund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå