Gå til innhold

Julegave til venninne (Lei av vin..)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er i starten av 20-årene, glad i dyr, har en papillon og jobber med dyr. Ellers glad i trening/skjønnhetsprodukter (men veldig opptatt av merker).

En enkel løsning pleier å være å kjøpe vin, men det er så kjedelig..

Og skal helst ikke koste mer enn 200-300,-

Forslag?? :)

Anonymous poster hash: ed210...777

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke noen tips selv, men skulle gjerne hatt noen. Er i samme situasjon.

Skrevet

Opptatt av merker er ikke det samme som at du trenger å kjøpe de merkene, finnes mange fine ting i "lavstatusmerkene" også, pr i dag så er foundation egentlig det eneste du trenger å legge penger i pr i dag.

Gjest krokodillen
Skrevet

Opptatt av merker er ikke det samme som at du trenger å kjøpe de merkene, finnes mange fine ting i "lavstatusmerkene" også, pr i dag så er foundation egentlig det eneste du trenger å legge penger i pr i dag.

enig i denne.

jeg bruker ikke Foundation eller slik sparkel men jeg pleier å legge litt ekstra penger i sminkekoster. hvor mye øyeskyggen koster har lite å si så lenge kostene er gode

Skrevet

Jeg pleier å kjøpe mye på eBay, men det er lettere å kjøpe til barn/meg selv, enn til venninner. Jeg er helt blank! Tenker jo noe hudpleie, pynteting, noe gøy til hunden, eller så ender det jo med vin, men hun drikker veldig sjeldent..

TS

Anonymous poster hash: ed210...777

Skrevet

Ellers da til julen i år så planlegger jeg at alle skal få en travel mug fra Bodum, det blir 99 kr på Kitchn hvis man er medlem der. Og opp i skal jeg legge i en mer personlig ting til hver enkelt.

Skrevet

Du kan jo kjøpe en drikkeflaske til henne. Contigo, camelbak eller lignende. Den kan hun bruke både når hun trener eller går tur med hunden. Contigo har også termokopper som er supre å ta med seg.

Hvis hun liker julepynt kan du jo kjøpe det til henne. Da jeg var yngre hadde jeg og en venninne avtale om å kjøpe julepynt til hverandre i julegave. Siden vi var ung og studenter hadde vi lite julepynt. Så det å få noe nytt hvert år fra venninna mi var mye bedre enn enda en flaske vin.

Anonymous poster hash: 07617...42c

Skrevet

Kjøp et duftlys? Er hun opptatt av merker vil jeg tro Decleor sitt vil falle i smak (feelunique).

Anonymous poster hash: 286ee...494

Skrevet

I år går jeg for gode oljer, krydder, urter, te og kvalitetssjokolade til mine venninner. Ting de fleste like, men som ikke alle orker å ta seg råd til. Selv hadde jeg blitt kjempeglad om jeg fikk en mandelolje til 300 kroner, men hadde neppe brukt så mye penger på det selv.

Anonymous poster hash: 52efd...a53
  • Liker 1
Skrevet

Jeg pleier å kjøpe neglelakker fra litt finere merker som Guerlain, Dior, Chanel, YSL o.l. til mine venninner. Det er bare èn ting, koster ikke mer enn 300 kroner, men det er ofte luksusting mange ikke tar seg råd til :)

Skrevet

En stor boks med hjemmelagede peanøtt kjeks

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...