Leanne Skrevet 21. oktober 2014 #1 Skrevet 21. oktober 2014 Vi pleier å ha aktivitetskalender i desember med en blanding av ting som "må gjøres", bake pepperkaker, pynte pepperkakehus, pynte juletreet etc.. Og andre mer tilfeldige aktiviteter som å spise ute, gå på kino/teater, dra i svømmehallen, gå på skitur.. Synes det var lettere å finne på ting da barna var mindre og synes at alt var gøy Føler også at mange av aktivitetene er brukt om og om igjen.. Noen som har tips til aktiviteter, kanskje jeg får ny inspirasjon
Gjest Aella Skrevet 21. oktober 2014 #2 Skrevet 21. oktober 2014 Sett deg ned sammen med barna dine, og hør hva de vil? Hvis ikke så hadde du jo veldig mange fine aktiviteter da, men hva med skøyter, julegave-shopping, lage julegaver; f.eks såpe, drops. Det er hvertfall panduro veldig bra på
Leanne Skrevet 21. oktober 2014 Forfatter #3 Skrevet 21. oktober 2014 Har spurt de, men de gjentar jo gjerne ting vi har gjort før tenkte å komme på noe nytt også... Det å lage såper/drops var ikke så dumt forslag
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2014 #4 Skrevet 21. oktober 2014 Vi lagde juleverksted i fjor for våre barn og noen av deres venner. Det var koslig både for meg og min mann, og barna var kjempefornøyde! Vi lagde papirlenker (jeg kuttet opp papirstrimler på forhånd) enkle papirhjerter (to sirkler brettet i to og satt sammen) vattkulesnømenn med ski av ispinner, t-lysglass og gryteunderlag (hvit flis som tegnes på med porselenstusjer). Barna var fra 5 til 8 år. Nå er barna begynt å spørre om det blir denne adventa også... Så det var tydeligvis populært. Og foreldrene til de andre barna var veldig fornøyde med noen timer fri i en travel julestri. Sjekk ut cchobby og sløyddetaljer i tillegg til panduro. Anonymous poster hash: d8ddd...a36
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå