Gå til innhold

Mystisk telefon....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rundt 19-tida i dag ringte telefonen her hjemme, og en mørk stemme, norsk men med tydelig aksent spurte etter Mannen. Han var ikke hjemme, og han som ringte var da rask med og legge på.

Ringte Mannen, og han skjønte ikke noe.

Jeg syntes dette var rart og kikket på nummerviseren, og dette var da et utenlandsk nummer.

Ringte 1882 som sjekket opp nummeret.

Fra Tallin i Estland!!!!

Vi kjenner da ingen derfra!

Blir litt skeptisk jeg nå....

Litt ekkelt, kanskje det er noen som driver med noe mystiske greier?

Noen som har opplevd noe lignende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har opplevd noe av det samme, bare at den gangen var det noen som ringte på mobiltelefonen. det var en mørk stemme som mumlet et eller annet, nummeret var utenlandsk, det kunne jeg se uten å søke det opp. ganske skummelt ja :-?

Skrevet

Ekkelt.....

Men det som var mest guffent var at personen spurte etter Mannen, ved navn!

Rart....

Skrevet

Hmm.. kan være en bekjent som ringer fra utlandet?

Skummelt er det uansett :-?

Skrevet

Aldri godt å veta kva det er. Fekk sjølv ein telefon ein gong frå Japan. Fatta ikkje bæret av kva dei ville, men det kom jo fram etter kvart då at dei var ute eter investorar (sa dei) sidan dei ville etablere seg i Europa. Men - eg hadde jo ingen pengar å investere...

- You have no money?

- No

<click>

Lurar jo på kor dei fekk tak i namn og telefon (truleg domeneregistreringa mi.) Og var dei ekte, eller eit forsøk på å svindla godtruande personar? (Litt rart om seriøse firma skulle ringa meg...)

Men, eg er her no enno, stort sett unngått tap (tippar lotto ;)) så det tek eg med ro.

Skrevet

Litt ekkelt ja! :-?

Gjest gloria
Skrevet

Jeg fikk en telefon fra en spansk, portugisisk person, eller noe i den duren en gang. Prøvde å snakke til henne, først på norsk og så på engelsk. Men hun snakket i løpende kjør på sitt språk. Det var egentlig ganske morsomt. Jeg stod i den ene enden og sa " i don't speak your language" ,mens hun sa noe på sitt språk i den andre enden.

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Det var en som ringte til butikken en gang, faktisk, og spurte etter meg ved navn - gudene vet hvor han hadde fått det fra. Han ringte fra Oxford, og skulle ha meg til å investere penger på vegne av butikken (!) Jeg klarte ikke å holde meg, og spurte om han var helt tett, jeg har da vel ikke noe med investeringer å gjøre jeg. Ring direktøren, og ikke nestlederen i en av 65 butikker...

Så det er ikke nødvendigvis estlandsk mafia som er ute etter mannen!

Skrevet

Leste i avisen om norske pengeinnkrevere som jobbet i fra Estland, litt på kanten av loven. Regner med at det ikke er noe sånt men :wink:

Kanskje det bare er en tulletelefon, de har jeg fått mange av..

Skrevet

Jeg fikk to telefoner natt til i dag, sånn kvart over 12, den ene med stønning og den andre uten noe. DET var litt ekkelt faktisk.

Har vært utsatt for telefonterror før og liker derfor absolutt ikke slike telefoner.

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja, var en som ringte meg og sa han het Mr. Kababa og skulle snakke med Bamboozler, han ringte fra India og snakka punjabi, jeg skjønte ingenting, han bare skrek og skrek.

Så var det en venninne av meg som hadde fått onkelen sin til å kødde med meg fra India. :roll:

Skrevet

Tråden er ryddet. Remyline Moderator

Skrevet
Tråden er ryddet. Remyline Moderator

:roll:

Hvem har gjort sitt for og ødelegge denne tråden, da?

Nåja... hørte ikke mer fra denne Estlenderen, men det er sikkert noen som skulle sope til seg noen penger på et eller annet vis.

Litt ekkelt var det nå da, men tenker ikke på det nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...