Gjest Magdalene Skrevet 21. oktober 2014 #1 Skrevet 21. oktober 2014 Hei! I år har jeg lyst til å ha en julekrybbe,( eller hva det heter) hvor barna kan sette på plass en ting i stallen hver dag i desember. Noen som har sett noe slik? Tips til hvor jeg kan kjøpe?
Thorn Skrevet 21. oktober 2014 #2 Skrevet 21. oktober 2014 Har du noen kristne bokhandlere eller lignende i nærheten? Jeg har funnet godt utvalg av krybber i slike forretninger tidligere. Enkle krybber selges vel gjerne på Nille og den type butikker
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2014 #3 Skrevet 24. oktober 2014 kremmerhuset har også en fin julekrybbe. Anonymous poster hash: 19cb1...071
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2014 #5 Skrevet 24. oktober 2014 Vi har kjøpt i spania og så har ungene fått delene i adventskalenderen. Så de har hver sin julekrybbe. Tenker du helt sikkert finner på ebay. De katolske landene har mer av dette enn vi har. Og du kan kjøpe enkle deler, og ikke bare jesus, josef, maria, hyrde etc. Men også flere dyr, bål, brønn, forskjellige engler og masse flott. Anonymous poster hash: edf34...f10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå