Gå til innhold

Vognpose/vinterpose/sovepose

Anbefalte innlegg

Gjest Olivia Benson
Skrevet

Eller hva det nå heter... ;)

Jeg er i hvert fall på jakt etter noe min 2-åring kan sove i nå på vinteren. I barnehagen sover de ute i vogna, så da må hun jo være god og varm.

Noen som kan anbefale noe? Trenger egentlig ikke være en pose heller, hvis noen har andre gode forslag :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har jeg bare voksi sin bilpose, men er vognposen like god og varm som den, da ville jeg absolutt vurdert det. Har forstått det sånn at den godt kan brukes til litt eldre barn også! :)

Vi har RisaRosa sin vognpose, og den er gull verdt. Vet om noen som har brukt den til litt eldre barn også, typ 4 år, men det kan kanskje bli noe trangt! Men posen er ganske lang, i alle fall! Og ikke minst VARM! :)

Gjest Olivia Benson
Skrevet

Nå har jeg bare voksi sin bilpose, men er vognposen like god og varm som den, da ville jeg absolutt vurdert det. Har forstått det sånn at den godt kan brukes til litt eldre barn også! :)

Vi har RisaRosa sin vognpose, og den er gull verdt. Vet om noen som har brukt den til litt eldre barn også, typ 4 år, men det kan kanskje bli noe trangt! Men posen er ganske lang, i alle fall! Og ikke minst VARM! :)

Da skal jeg se på det. Takk for tips :)

Skrevet

Voksi urban-posene har en forlengerdel som kan brukes helt opp til skolealder, tror jeg det er :)

Gjest Olivia Benson
Skrevet

Voksi urban-posene har en forlengerdel som kan brukes helt opp til skolealder, tror jeg det er :)

Høres bra ut! Håper ikke hun skal bruke vogna så lenge da :P

Skrevet

Har kjøpt Easygrow flex. Den har og forlengerdel. Dette er en pose som er veldig allergivennlig, for de som ikke tåler dun. Er veldig fornøyd til nå.

Skrevet

Min favoritt er EasyGrow Hood :)

Skrevet

Høres bra ut! Håper ikke hun skal bruke vogna så lenge da :P

Men posen kan brukes som vanlig sovepose om dere skal på tur selv om hun ikke bruker vogn lenger.

Anonymous poster hash: 8e9e4...bf1

Skrevet

Voksiposen er populær her. Risarosa posen byttet vi ut da vi begynte med sportsvogndelen. De. Var super i dypvogn men ikke like praktisk etterpå. Easygrow er også veldig gode poser.

Skrevet

Vi er veldig fornøyd med vår Easygrow :)

Skrevet

Vi er superfornøyd med Easygrow. :) De pleier å være på tilbud jevnlig på lilleprinsen.no tror jeg det var. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...