Gjest Olivia Benson Skrevet 21. oktober 2014 #1 Skrevet 21. oktober 2014 Eller hva det nå heter... Jeg er i hvert fall på jakt etter noe min 2-åring kan sove i nå på vinteren. I barnehagen sover de ute i vogna, så da må hun jo være god og varm. Noen som kan anbefale noe? Trenger egentlig ikke være en pose heller, hvis noen har andre gode forslag
Arianna Skrevet 21. oktober 2014 #2 Skrevet 21. oktober 2014 Nå har jeg bare voksi sin bilpose, men er vognposen like god og varm som den, da ville jeg absolutt vurdert det. Har forstått det sånn at den godt kan brukes til litt eldre barn også! Vi har RisaRosa sin vognpose, og den er gull verdt. Vet om noen som har brukt den til litt eldre barn også, typ 4 år, men det kan kanskje bli noe trangt! Men posen er ganske lang, i alle fall! Og ikke minst VARM!
Gjest Olivia Benson Skrevet 21. oktober 2014 #3 Skrevet 21. oktober 2014 Nå har jeg bare voksi sin bilpose, men er vognposen like god og varm som den, da ville jeg absolutt vurdert det. Har forstått det sånn at den godt kan brukes til litt eldre barn også! Vi har RisaRosa sin vognpose, og den er gull verdt. Vet om noen som har brukt den til litt eldre barn også, typ 4 år, men det kan kanskje bli noe trangt! Men posen er ganske lang, i alle fall! Og ikke minst VARM! Da skal jeg se på det. Takk for tips
Gjest Tekola Skrevet 21. oktober 2014 #4 Skrevet 21. oktober 2014 Voksi urban-posene har en forlengerdel som kan brukes helt opp til skolealder, tror jeg det er
Gjest Olivia Benson Skrevet 21. oktober 2014 #5 Skrevet 21. oktober 2014 Voksi urban-posene har en forlengerdel som kan brukes helt opp til skolealder, tror jeg det er Høres bra ut! Håper ikke hun skal bruke vogna så lenge da
*Ariel* Skrevet 21. oktober 2014 #6 Skrevet 21. oktober 2014 Har kjøpt Easygrow flex. Den har og forlengerdel. Dette er en pose som er veldig allergivennlig, for de som ikke tåler dun. Er veldig fornøyd til nå.
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2014 #8 Skrevet 21. oktober 2014 Høres bra ut! Håper ikke hun skal bruke vogna så lenge da Men posen kan brukes som vanlig sovepose om dere skal på tur selv om hun ikke bruker vogn lenger. Anonymous poster hash: 8e9e4...bf1
mammamy Skrevet 21. oktober 2014 #9 Skrevet 21. oktober 2014 Voksiposen er populær her. Risarosa posen byttet vi ut da vi begynte med sportsvogndelen. De. Var super i dypvogn men ikke like praktisk etterpå. Easygrow er også veldig gode poser.
Teriyaki Skrevet 22. oktober 2014 #11 Skrevet 22. oktober 2014 Vi er superfornøyd med Easygrow. De pleier å være på tilbud jevnlig på lilleprinsen.no tror jeg det var.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå