AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2014 #1 Skrevet 20. oktober 2014 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/ebola/ebola-friskmeldte-silje-jeg-haaper-jeg-kan-dra-ut-i-felten-saa-fort-som-mulig/a/23319454/ Hun er 30 år, og har jobbet i Afrika siden 2009 som lege, da var hun 25 ca. Flere som er enig i at dette er utrolig imponerende? Det virker som noen mennesker bare er helt utrolig talentfulle. Hva har du gjort med livet ditt? Anonymous poster hash: cbf1e...de7
Gjest Evans Skrevet 21. oktober 2014 #2 Skrevet 21. oktober 2014 Hun virker både tøff, reflektert og må ha et stort hjerte og et ønske om å hjelpe andre. Men: Ut fra hva jeg leser har jobber hun fast ved Universitetssykehuset Nord-Norge, har vært i Sierra Leone en gang tidligere, og det var i 2009 da hun tok pause fra studiene. Turen ned nå var den første med leger uten grenser. Og da ikke som du skriver TS; at hun har vært i Afrika siden 2009. Da var hun heller ikke ferdig med studiene, slik jeg forstod det. Det gjør henne absolutt ikke noe mindre snill eller tøff, bare så det er sagt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå