AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2014 #1 Skrevet 20. oktober 2014 Hvilken alders gruppe passer body shop sin kalender stort sett til ? Skjønner at alle kan bruke kremene og slikt. Men pleier det å være veldig mye av de fjortis luktene som jordbær feks eller pleier det å være lukter som passer for voksene? Vil ikke vite nøyaktig hva som er oppi, men mer sånn generelt Jente 28 Anonymous poster hash: ad31a...bdc
heiduderborte Skrevet 20. oktober 2014 #2 Skrevet 20. oktober 2014 Jeg er 17 og eeelsker bodyshop. Alle aldere selvfølgelig, godt luktende kremer er for alle
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2014 #3 Skrevet 20. oktober 2014 Jeg er 17 og eeelsker bodyshop. Alle aldere selvfølgelig, godt luktende kremer er for alle Ja det var litt det jeg fryktet unge jenter liker ofte litt mere kraftige lukter. Ikke noe galt i det altså , jeg var jo sånn jeg å men lurer på om noen som er litt eldre som har likt denne kalenderen tidligere år ? gjerne damer i slutten av 20 åra og eldre ?Anonymous poster hash: ad31a...bdc
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2014 #4 Skrevet 20. oktober 2014 Bruker enkelte ting fra bodyshop selv, jeg er 26, men er mest fordi jeg er helt avhenig av en av fuktighetskremene deres til sahara-ørkenen jeg har i fjeset Men liker flere av serumene deres også. Men mange av kremene og bodybutterene spesielt, synes jeg har for mye og for søtllig lukt. Men er vel litt smak og behag også. Anonymous poster hash: 184a7...4e9
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2014 #5 Skrevet 21. oktober 2014 Jeg er 35, og det begynner å bli noen år siden jeg handlet på Bodyshop. Handlet mye det før, men Anonymous poster hash: fb451...8b6
Solknapp Skrevet 21. oktober 2014 #6 Skrevet 21. oktober 2014 Jeg er også i midten av 30 årene og har fått denne kalenderen 2 ganger. Elsket den! Det er mye annet enn jordbær-dusjsåpe da (det har jeg forøvrig fått en gang). Dette har jeg bl.a fått: Små body butter i nøytrale lukter, fotfil, sminkekost, lypsyl med honning, kropps-skrubb, shampo/balsam, neglelakkfjerner, ansiktsmaske, hårkur med e-vitamin, hudkrem i dag- og nattversjon også den med e-vitamin, hårbørste og fotkrem med mint. Alt utenom julaften-luken har vært i reisestørrelser og vært supre til å ha med på tur Vil gjerne ha den kalenderen igjen så det gjenstår å se hvor kreativ min kjære er i år. 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2014 #7 Skrevet 21. oktober 2014 Er i tredveårene og vurderer denne kalenderen i år, hadde den for 2-3 år siden også. Liker du Bodyshop er denne midt i blinken. Mitt inntrykk det året jeg hadde den var at de hadde valgt ut produktene med ganske nøytrale dufter slik at de faller i smak hos flest mulig. Var vel kun 1 eller 2 dusjsåper med mye lukt (men synes selv disse er greie). Anonymous poster hash: 47bb3...119
Selma1984 Skrevet 22. oktober 2014 #8 Skrevet 22. oktober 2014 Jeg vet ikke helt, fikk mange sånne antibac i ulike lukter som jeg ikke bruker da jeg hadde kalenderen i fjor. Dessuten var en av lukene et gavekort som hadde gått ut et år i forveien, hvilket vil si at kalenderen var 2 år gammel. Fikk da en følelse av at produktene var gamle og det fristet ikke å bruke de
Purple Basil Skrevet 29. oktober 2014 #9 Skrevet 29. oktober 2014 Jeg kjøpte to kalendere til meg og min søster på danskebåten til en ganske rimelig penge. Min søster er ikke særlig tålmodig av seg og hun har nå altså åpnet julekalenderen sin. Vi ble litt.. skuffet over innholdet. I Norge sies det at den er verdt 1200,-? Koster vel rundt 1000,- i butikkene i Norge. Vi synes IKKE at kalenderen er verdt prisen. Jeg tenkte jeg bare skulle advare om det Legger ved en video av det en dansk jente fikk i fjor. De har slik jeg har skjønt det flere størrelser i Danmark. Den ene hun kjøpte til 1000,- virket ganske bra, mens den andre hun hadde til 450,- (?) er omtrent helt lik vår norske kalender som de sier er verdt 1200,- 1
Aphrodite Skrevet 30. oktober 2014 #10 Skrevet 30. oktober 2014 Jeg er ikke fornøyd. Jeg skal ikke kjøpe de igjen
minister-mio Skrevet 2. november 2014 #11 Skrevet 2. november 2014 Jeg (snart 30) og datter (ca. 14) fikk Body Shop kalender på deling i fjor. Alt i den falt i smak hos begge.
AnonymBruker Skrevet 2. november 2014 #12 Skrevet 2. november 2014 I Sverige og Danmark får man kjøpt flere nivåer av kalenderen. Den dyreste der koster ca. det samme som den Norske. Har hatt den dyreste av dem fra Sverige i 3 år på rad nå og ELSKER den! Masse forskjellig og mange ting i fulle størrelser. En venninne kjøpte den norske og er ikke fornøyd. Så kjøp i utlandet om du har mulighet.Anonymous poster hash: 656bc...3be
jiggelypuff Skrevet 2. november 2014 #13 Skrevet 2. november 2014 På svenskebåten koster det 499 kr nå!! Hadde det ikke vært så billig, hadde jeg aldri kjøpt. Har heller aldri prøvd det. Er i tyveårene og er ikke særlig glad i søte lukter. Hvis dere har luktet på parfymene til clean. Så er det mer sånne lukter jeg liker.. :-)
luckygal Skrevet 3. november 2014 #14 Skrevet 3. november 2014 Hvordan kan jeg få taket i den beste av dem fra Norge?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå