AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2014 #1 Skrevet 20. oktober 2014 Jeg har mistet fullstendig gnisten. Det har egentlig aldri vært så ille som det er nå, siden det har skjedd så mye negativt de siste årene. Ting har egentlig bare gått nedover på alle områder. Men problemet er at jeg ikke bryr meg lengre, jeg vil ikke at det skal bli bedre for jeg kan ikke se hva som er poenget med det. 10 år med motgang og aldri noe positivt har satt et støkk i meg, det har forandret meg til å bli mørk og dyster person. Jeg smiler og er hyggelig men inni er jeg fullstendig livløs. Jeg tenker at om jeg ikke lever for meg selv, hva er poenget. Hvorfor skal jeg stå opp, jobbe og være en del av samfunnet hvis jeg ikke får noe ut av det? Det har gått så langt at jeg vurdere å snakke med en advokat for å satt opp et testament og så bare si adios etterpå. Tenker på alle som sikkert hadde fått det bedre av mine organer, tenk liksom om jeg kan redde én eller flere. Ofrer meg gledelig for at andre skal ha det bedre. Fra utsiden så virker det vel som at jeg skulle hatt det som plommen i egget. Flott hjem, fin bil,god lønning men det er alt jeg har, jeg har ikke noen nære familiemedlemmer lengre eller noen spesielle grunn til å forsette. Jeg hadde gledelig ofret alt om jeg kunne bare våknet en dag lykkelig. Jeg har én som kanskje tror bryr seg et snev av meg, men i mitt forvrengte hodet så tror jeg hun gjør det ut av sympati. Og da kan det like godt bare være. Ja, jeg har prøvd medisiner men aldri gått til en psykolog før. Det var en gang jeg vær på nippen til å gjøre det men hun jeg tok kontakt med var syk på den tiden. Ja, det er enkelt å si at jeg burde skjerpe meg. Men når du kun har opplevd dårlige ting så er det ikke så enkelt å bare "tenke lykkelige tanker". Men jeg er ikke så selvsentrert og tror at jeg er den eneste som har det som dette. Så hadde vært "kjekt" å høre fra andre, hva de gjør for å komme seg igjennom dagen. Anonymous poster hash: ab08b...ac7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå