bolla123 Skrevet 20. oktober 2014 #1 Skrevet 20. oktober 2014 Jeg er veldig usikker på hvilken hudtype jeg har. Når jeg f.eks. nettopp har fjernet sminken, så må jeg ha ansiktskrem på grunn av at jeg er tørr i huden. Men når jeg har på meg sminke skinner huden og sminken løsner på en måte. Så vet dere hvilken hudtype jeg har? Sliter veldig mye med kviser i både ansikt, på ryggen og nedenfor halsen. Har dere eventuelt noe tips til produkter for kvisene?
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2014 #2 Skrevet 20. oktober 2014 Like enkelt å svare på over nett som; Hvor mange fingre holder jeg oppe? Vil anbefale å ta en tur til apoteket, der får du god hjelp Anonymous poster hash: 8a11f...ea4
^^Belle^^ Skrevet 20. oktober 2014 #3 Skrevet 20. oktober 2014 Det høres ut som du har fuktfattig kombinert, men det er ikke lett å si noe sikkert. Prøv å pøse på med fukt, i form av serum og fuktighetskrem. Favorittserumet mitt er Skinfood Watery Berry Emulsion fra ebay og Aderma Hydralba Rich fra apoteket. Jeg har veldig fuktfattig hud, så mulig dette blir for mye for en normalt fuktfattig hud.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå