Gjest Anonymous Skrevet 16. juli 2004 #1 Del Skrevet 16. juli 2004 Hvilken ph-verdi på såper er best å vaske seg med og hvilken såpe er best? Hvilken vask er altså best mot forebygging av sopp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 16. juli 2004 #2 Del Skrevet 16. juli 2004 Enten ingen såpe eller såpe som er spesialtilpasset underlivsvask. F.eks. dr.Greve intimvask, Lactacyd ++ Mange å velge mellom! Felles er at de er milde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 16. juli 2004 #3 Del Skrevet 16. juli 2004 F.eks. dr.Greve intimvask Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 19. juli 2004 #4 Del Skrevet 19. juli 2004 Bare rent vann er faktisk det beste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 19. juli 2004 #5 Del Skrevet 19. juli 2004 Bare rent vann er faktisk det beste. Rent vann har jo faktisk høyere ph-verdi enn intimsåper.. Overdreven vasking er selvsagt ikke å anbefale. Dr Greve (og forsåvidt Asan) anbefales ikke, da disse har altfor høy ph-verdi. Lactasyd og Vivag er de beste intimsåpene jeg vet om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 19. juli 2004 #6 Del Skrevet 19. juli 2004 Jo, men såpe inneholder mye annet rart. Med mindre man er ordentlig skitten, er det ingen grunn til å bruke såpe noe som helst sted, egentlig. Hos alminnelige, friske mennesker fikser kroppen det meste selv, hvis man lar den holde på i fred. Jeg vasker meg på hendene med såpe, men resten av kroppen får bare rent vann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 19. juli 2004 #7 Del Skrevet 19. juli 2004 Jo, men såpe inneholder mye annet rart. Med mindre man er ordentlig skitten, er det ingen grunn til å bruke såpe noe som helst sted, egentlig. Hos alminnelige, friske mennesker fikser kroppen det meste selv, hvis man lar den holde på i fred. Jeg vasker meg på hendene med såpe, men resten av kroppen får bare rent vann. Overrenslighet kan være et problem ja, men mild såpe gir ingen problemer. Personlig føler meg ikke helt ren før jeg har vasket meg skikkelig med såpe, da spesielt fordi jeg bor i en by. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chihiro Skrevet 19. juli 2004 #8 Del Skrevet 19. juli 2004 Blå Lactacyd (uten parfyme) er best! Den har pH på ca 3,5 hvis jeg husker riktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusebaby Skrevet 19. juli 2004 #9 Del Skrevet 19. juli 2004 Atte, jeg tror ingen får sopp av å bruke Dr.Greve eller Asan liksom...det kommer av andre årsaker. Jeg har brukt både lactacyd, asan og dr.greve og aldri merket noe forskjell eller hatt sopp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 19. juli 2004 #10 Del Skrevet 19. juli 2004 Atte, jeg tror ingen får sopp av å bruke Dr.Greve eller Asan liksom...det kommer av andre årsaker. Det er feil. Mange får sopp av å bruke for sterk såpe. Lissom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusebaby Skrevet 19. juli 2004 #11 Del Skrevet 19. juli 2004 Jaja, for sterk såpe som sterilan såpe og andre såper som er beregnet til resten av kroppen ja, men ikke intimsåper som asan og dr.greve. De i segselv gir ikke sopp, med mindre mann vasker for mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 19. juli 2004 #12 Del Skrevet 19. juli 2004 Jaja' date=' for sterk såpe som sterilan såpe og andre såper som er beregnet til resten av kroppen ja, men ikke intimsåper som asan og dr.greve. De i segselv gir ikke sopp, med mindre mann vasker for mye.[/quote'] Hm...ville jeg sitert deg hvis jeg _ikke_ snakket om Dr Greve og Asan. Mange for sopp av nettopp disse to såpene, de har altfor høy ph-verdi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. juli 2004 #13 Del Skrevet 20. juli 2004 Dr Greve har like lav ph-verdi som apoteksåpene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss-X Skrevet 20. juli 2004 #14 Del Skrevet 20. juli 2004 Jeg har begynt å bruke ACO intimvask olje. Jeg er kjempefornøyd med den. Den er mye mindre irriterende enn vanlig intim såpe, og den legger igjen en beskyttende hinne. Den inneholder heller ingen konserveringsmidler ( parabener) Kjøpes på apoteket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusebaby Skrevet 22. juli 2004 #15 Del Skrevet 22. juli 2004 Hvorfor står det "motvirker soppinnfeksjon" på Asan flaska da? :-x Dumme Asan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå