LilleBille Skrevet 16. juli 2004 #2 Skrevet 16. juli 2004 Blir spennende å smake, men jeg savner den gamle "Cheese-ums" jeg :cry:
Arkana Skrevet 16. juli 2004 #4 Skrevet 16. juli 2004 Jeg synes den var god, men jeg blir så fort lei pringles. Jeg spiser 10 flak og så synes jeg det blir bare fælt. Den eneste pringles jeg kan spise mye av er Hot & Spicy og den selges ikke i Norge. :-(
Gjest Amarone ikke innlogget Skrevet 17. juli 2004 #5 Skrevet 17. juli 2004 Generelt synes jeg Pringles er for salt, men den nye salsadip' en er bra!!!
Arkana Skrevet 17. juli 2004 #6 Skrevet 17. juli 2004 men den nye salsadip' en er bra!!! Jeg synes den er for mild. Når jeg vil ha salsadip (hvis jeg ikke lager selv) så kjøper jeg Santa Maria hot/extra hot tacosaus istedet.
MarianneE Skrevet 19. juli 2004 #7 Skrevet 19. juli 2004 i Sverige kjøpte jeg Pringles med eddik&salt(?) den var VOOOOOND!!!!!
Gjest GreenSky Skrevet 19. juli 2004 #8 Skrevet 19. juli 2004 i Sverige kjøpte jeg Pringles med eddik&salt(?) den var VOOOOOND!!!!! Åh, jeg spiste masse chips med eddik og salt/pepper da jeg var i Australia. Nammenam! Hvorfor har de ikke det her? :-?
LilleBille Skrevet 19. juli 2004 #9 Skrevet 19. juli 2004 Vi hadde da det her også en stund.. Mener Maarud hadde "Salt and Vineger" .. syntes den var litt sånn vond-god jeg.. -- men ellers sverger jeg til ost og løk .. hvis jeg ikke kan få Pringels med Cheese-ums.. (og den er nok gått ut)
Gjest Anonymous Skrevet 24. juli 2004 #10 Skrevet 24. juli 2004 Jeg synes den var god' date= men jeg blir så fort lei pringles. Jeg spiser 10 flak og så synes jeg det blir bare fælt. Den eneste pringles jeg kan spise mye av er Hot & Spicy og den selges ikke i Norge. :-( Jeg er ganske sikker på at jeg har kjøpt den i Norge, men....
Rapitap Skrevet 25. juli 2004 #13 Skrevet 25. juli 2004 Huff - synes ikke dette høres godt ut. Kommer antagelig aldri til prøve den. Liker ikke feta-ost jeg. Test ut da monja om du etter å ha født liker den Pringle chipsen enda!
Gjest Gjesta Skrevet 25. juli 2004 #14 Skrevet 25. juli 2004 Pringles med løk og feta er bare kjempegod! Smakte den på ferien, og jeg falt for den. Men hot/spicey er fortsatt vinneren! K
Gjest Poirot Skrevet 25. juli 2004 #15 Skrevet 25. juli 2004 Åh, jeg spiste masse chips med eddik og salt/pepper da jeg var i Australia. Nammenam! Hvorfor har de ikke det her? :-? Ja, samme lurer jeg på. Salt & vinegar er jo dødsgodt! Men Pringles liker jeg ikke.
Arkana Skrevet 25. juli 2004 #16 Skrevet 25. juli 2004 Ja, det er kjipt. Maarud hadde en for mange år siden, men den forsvant. Pringles med salt/eddik har de jo, men den er ikke så god.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå