Gå til innhold

Pringles med vårløk og feta.....

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir spennende å smake, men jeg savner den gamle "Cheese-ums" jeg :cry:

Skrevet

Kan ikke si det høres fristende ut :-?

Skrevet

Jeg synes den var god, men jeg blir så fort lei pringles. Jeg spiser 10 flak og så synes jeg det blir bare fælt. Den eneste pringles jeg kan spise mye av er Hot & Spicy og den selges ikke i Norge. :-(

Gjest Amarone ikke innlogget
Skrevet

Generelt synes jeg Pringles er for salt, men den nye salsadip' en er bra!!!

Skrevet
men den nye salsadip' en er bra!!!

Jeg synes den er for mild. Når jeg vil ha salsadip (hvis jeg ikke lager selv) så kjøper jeg Santa Maria hot/extra hot tacosaus istedet.

Skrevet

i Sverige kjøpte jeg Pringles med eddik&salt(?) den var VOOOOOND!!!!!

Gjest GreenSky
Skrevet
i Sverige kjøpte jeg Pringles med eddik&salt(?) den var VOOOOOND!!!!!

Åh, jeg spiste masse chips med eddik og salt/pepper da jeg var i Australia. Nammenam! Hvorfor har de ikke det her? :-?

Skrevet

Vi hadde da det her også en stund.. Mener Maarud hadde "Salt and Vineger" .. syntes den var litt sånn vond-god jeg.. :wink:

-- men ellers sverger jeg til ost og løk .. hvis jeg ikke kan få Pringels med Cheese-ums.. (og den er nok gått ut) :(

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg synes den var god' date= men jeg blir så fort lei pringles. Jeg spiser 10 flak og så synes jeg det blir bare fælt. Den eneste pringles jeg kan spise mye av er Hot & Spicy og den selges ikke i Norge. :-(

Jeg er ganske sikker på at jeg har kjøpt den i Norge, men....

Skrevet

Den nye hørtes god ut!

Skrevet

Huff - synes ikke dette høres godt ut. Kommer antagelig aldri til prøve den. Liker ikke feta-ost jeg.

Test ut da monja om du etter å ha født liker den Pringle chipsen enda!

Gjest Gjesta
Skrevet

Pringles med løk og feta er bare kjempegod! Smakte den på ferien, og jeg falt for den. Men hot/spicey er fortsatt vinneren!

K

Gjest Poirot
Skrevet

Åh, jeg spiste masse chips med eddik og salt/pepper da jeg var i Australia. Nammenam! Hvorfor har de ikke det her? :-?

Ja, samme lurer jeg på. Salt & vinegar er jo dødsgodt!

Men Pringles liker jeg ikke.

Skrevet

Ja, det er kjipt. Maarud hadde en for mange år siden, men den forsvant. Pringles med salt/eddik har de jo, men den er ikke så god.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...