Snupzy Skrevet 25. juni 2002 #1 Skrevet 25. juni 2002 Jeg lurer på om jeg har fått sopp eller Urinveisinfeksjon jeg... huff... det har klødd noe veldig i et par dager så i dag så har jeg vært å kjøpt meg canesten,men nå så har det begynt å svi.. ikke bare når jeg tisser altså,men hele tiden! hva tror dere? klem fra snupzyog Natalie Malèn 29+5
Gjest Anonymous Skrevet 25. juni 2002 #2 Skrevet 25. juni 2002 Det høres ut som urinveisinfeksjon... Sjekk med legen din så fort som mulig! Urinveisinfeksjon er noe møl, men jeg tror de vanlige medisinene mot er litt for sterke under graviditet. Canesten er ikke skadelig for gravide, men det vet du sikkert! Ellers bør du drikke så mye vann du bare orker, det tynner ut urinen og kan faktisk fordrive hele infeksjonen. Men sjekk med legen først og fremst!
mortil2? Skrevet 27. juni 2002 #3 Skrevet 27. juni 2002 Drikk appelsinjuice, spis yoghurt eller få i deg noe annet "forsurende". Det rådet fikk jeg av legen min da jeg var gravid og fikk urinveisinfeksjon. Da går det som regel over av seg selv Synes du skal snakke med legen din uansett, bare for å høre hva hun/han mener...
diddi Skrevet 27. juni 2002 #4 Skrevet 27. juni 2002 Hmmm... Jeg fikk litt sånn kløe den første uka begge gangene jeg var gravid. Det gikk over. Men det er nok urinveisinfeksjon. Sjekk hos legen. Og drikk masse vann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå