AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2014 #1 Skrevet 20. oktober 2014 På min handlerunde i dag var jeg innom både sparkjøp og nille, på nille ser jeg at de selger 2 typer joico, den ene er den moisture jeg bruker. Ikke at jeg husker nøyaktig hvordan flaskene ser ut, men jeg mener den hadde en annen nyanse i fargene enn de flaskene jeg selv har her hjemme. Jeg handler joico fra feelunique.. Ble enda mer overrasket når jeg så at sparkjøp fører redken! Jeg trodde man måtte ha en lisens eller noe for å kunne selge slike frisørprodukter? Tidligere har jeg kun sett de på utenlandske nettsider og norske som den blivakker.no, og den har jo vært litt i vinden pga folk mener produktene ikke er ekte osv, så hvordan kan butikker som nille selge slike ting? Anonymous poster hash: 0eeac...eb0
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2014 #2 Skrevet 20. oktober 2014 Er det bare jeg som reagerte på dette her? ts Anonymous poster hash: 0eeac...eb0
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2014 #3 Skrevet 20. oktober 2014 Nei, shamposalg er ikke underlagt noen lisens. De store handler inn enorme kvanta slik at de får gode rabatter. Dersom det er nyanseforskjell på flaska kan det være at den har vært lagret en stund, men så lenge den ikke er tatt i bruk skal holdbarheten være god. Anonymous poster hash: 96eb8...444 3
Aphrodite Skrevet 21. oktober 2014 #4 Skrevet 21. oktober 2014 Jeg har kjøpt et par ganger på sparkjøp i Bergen, og det er helt ekte vare
onyx Skrevet 21. oktober 2014 #6 Skrevet 21. oktober 2014 På min handlerunde i dag var jeg innom både sparkjøp og nille, på nille ser jeg at de selger 2 typer joico, den ene er den moisture jeg bruker. Ikke at jeg husker nøyaktig hvordan flaskene ser ut, men jeg mener den hadde en annen nyanse i fargene enn de flaskene jeg selv har her hjemme. Jeg handler joico fra feelunique.. Ble enda mer overrasket når jeg så at sparkjøp fører redken! Jeg trodde man måtte ha en lisens eller noe for å kunne selge slike frisørprodukter? Tidligere har jeg kun sett de på utenlandske nettsider og norske som den blivakker.no, og den har jo vært litt i vinden pga folk mener produktene ikke er ekte osv, så hvordan kan butikker som nille selge slike ting? Anonymous poster hash: 0eeac...eb0 Lisenssnakk er bare ren løgn fra frisører som ikke vil at du skal handle billigere andre steder Ute i den store verden er det helt vanlig at det nordmenn tenker på som "salongprodukter", være det til hud eller hår, selges i vanlige butikker. 4
Djungelvrål Skrevet 21. oktober 2014 #8 Skrevet 21. oktober 2014 Det er bare såpe, klart de har lov til å selge det hvor de vil. Kommer til å kjøpe Joico på Eurospar snart. 199 for 1 liter. Hva tar de hos frisøren 250 kr for 250 ml?? 2
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2014 #9 Skrevet 21. oktober 2014 Til informasjon vedrørende salg av JOICO-produkter hos Nille og Europris. Alt salg av JOICO på Europris er nå stoppet med øyeblikkelig virkning på grunn av ulovlig parallellimport. Tendenz Hårpleie AS har stevnet Nille til Tingretten. Saken gjelder stans av salg av ulovlig parallellimporterte varer og krav om økonomisk kompensasjon for merkevareinngrep. Kilde: http://tendenz.net/2014/10/21/16181/joico-kms-din-garanti/ Anonymous poster hash: 44940...9ad
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2014 #10 Skrevet 21. oktober 2014 Til informasjon vedrørende salg av JOICO-produkter hos Nille og Europris. Alt salg av JOICO på Europris er nå stoppet med øyeblikkelig virkning på grunn av ulovlig parallellimport. Tendenz Hårpleie AS har stevnet Nille til Tingretten. Saken gjelder stans av salg av ulovlig parallellimporterte varer og krav om økonomisk kompensasjon for merkevareinngrep. Kilde: http://tendenz.net/2014/10/21/16181/joico-kms-din-garanti/ Anonymous poster hash: 44940...9ad Oi. Filler da.. Anonymous poster hash: b1adc...206
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå