Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

På min handlerunde i dag var jeg innom både sparkjøp og nille, på nille ser jeg at de selger 2 typer joico, den ene er den moisture jeg bruker. Ikke at jeg husker nøyaktig hvordan flaskene ser ut, men jeg mener den hadde en annen nyanse i fargene enn de flaskene jeg selv har her hjemme. Jeg handler joico fra feelunique.. Ble enda mer overrasket når jeg så at sparkjøp fører redken!

Jeg trodde man måtte ha en lisens eller noe for å kunne selge slike frisørprodukter? Tidligere har jeg kun sett de på utenlandske nettsider og norske som den blivakker.no, og den har jo vært litt i vinden pga folk mener produktene ikke er ekte osv, så hvordan kan butikker som nille selge slike ting?

:klo:

Anonymous poster hash: 0eeac...eb0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det bare jeg som reagerte på dette her? :sjokkert:

:ler:

ts

Skrevet

Nei, shamposalg er ikke underlagt noen lisens. De store handler inn enorme kvanta slik at de får gode rabatter. Dersom det er nyanseforskjell på flaska kan det være at den har vært lagret en stund, men så lenge den ikke er tatt i bruk skal holdbarheten være god.

Anonymous poster hash: 96eb8...444

• Liker 3
Skrevet

Jeg har kjøpt et par ganger på sparkjøp i Bergen, og det er helt ekte vare :)

Skrevet

På min handlerunde i dag var jeg innom både sparkjøp og nille, på nille ser jeg at de selger 2 typer joico, den ene er den moisture jeg bruker. Ikke at jeg husker nøyaktig hvordan flaskene ser ut, men jeg mener den hadde en annen nyanse i fargene enn de flaskene jeg selv har her hjemme. Jeg handler joico fra feelunique.. Ble enda mer overrasket når jeg så at sparkjøp fører redken!

Jeg trodde man måtte ha en lisens eller noe for å kunne selge slike frisørprodukter? Tidligere har jeg kun sett de på utenlandske nettsider og norske som den blivakker.no, og den har jo vært litt i vinden pga folk mener produktene ikke er ekte osv, så hvordan kan butikker som nille selge slike ting?

:klo:

Lisenssnakk er bare ren løgn fra frisører som ikke vil at du skal handle billigere andre steder ;) Ute i den store verden er det helt vanlig at det nordmenn tenker på som "salongprodukter", være det til hud eller hår, selges i vanlige butikker.

• Liker 4
Skrevet

Europris har både Joico og Redken :)

• Liker 1
Skrevet

Det er bare såpe, klart de har lov til å selge det hvor de vil. Kommer til å kjøpe Joico på Eurospar snart. 199 for 1 liter. ;) Hva tar de hos frisøren 250 kr for 250 ml??

• Liker 2
Skrevet

Til informasjon vedrørende salg av JOICO-produkter hos Nille og Europris.

Alt salg av JOICO på Europris er nå stoppet med øyeblikkelig virkning på grunn av ulovlig parallellimport. Tendenz Hårpleie AS har stevnet Nille til Tingretten. Saken gjelder stans av salg av ulovlig parallellimporterte varer og krav om økonomisk kompensasjon for merkevareinngrep.

Kilde: http://tendenz.net/2014/10/21/16181/joico-kms-din-garanti/

Anonymous poster hash: 44940...9ad
Skrevet

Til informasjon vedrørende salg av JOICO-produkter hos Nille og Europris.

Alt salg av JOICO på Europris er nå stoppet med øyeblikkelig virkning på grunn av ulovlig parallellimport. Tendenz Hårpleie AS har stevnet Nille til Tingretten. Saken gjelder stans av salg av ulovlig parallellimporterte varer og krav om økonomisk kompensasjon for merkevareinngrep.

Kilde: http://tendenz.net/2014/10/21/16181/joico-kms-din-garanti/

Anonymous poster hash: 44940...9ad

Oi. Filler da..

Anonymous poster hash: b1adc...206

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...