chamiiko Skrevet 19. oktober 2014 #1 Skrevet 19. oktober 2014 Er rimeli grønn her, håper noen kan gi meg et godt svar! Telfonen min har klikka og sjermen min er helt hvit! Jeg har vært å snakka med butikken som solgte telefonen om det, og de sier det går på garantien, så jeg skulle få gratis rep. Men problemet var at de ikke hadde en ledig utlåne-tlf, så jeg måtte vente på den først. Dette var i juni 2014. Har vært innom uttallige ganger i ettertid, men de har enda ikke en ledig tlfon til meg!!!! Det er nå oktober 2014, og jeg har fortsatt ikke fått hjelp! Hva skal jeg gjøre?? Kan jeg kreve en ny telefon siden de er så treige?!?? Garantien går ut i desember, men de kan jo ikke drøye det med vilje, det vil jeg ikke tro..?..... Har også vært innom med en lader til pc'n min da den var gått i stykker. Jeg ville bare at de skulle bestille ny lader til meg. Denne har jeg nå ventet på i mange uker!!! Er nettstudent, så sliter skikkelig, for får ikke gjort innleveringene mine..... Hva skal jeg gjøre?? Setter stor pris på svar!
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2014 #2 Skrevet 19. oktober 2014 Jeg vet ikke om de er pliktige å gi deg lånetelefon, men om de ikke er det - kanskje du kan låne av noen du kjenner? De fleste har en gammel telefon liggende.. så har du iallfall en mens din er til reparasjon. Anonymous poster hash: 4011f...4e7 1
Doge Skrevet 19. oktober 2014 #3 Skrevet 19. oktober 2014 Mobilen: Hadde jeg vært deg så hadde jeg kjøpt en sånn billig mobil til 200kr og brukt den mens mobilen var til reparasjon. Ja, butikken burde ha en lånemobil, men det er alltid greit å ha backup-mobil sånn i tilfelle. PCen: Om laderen er under to år gammel så skal du få ny av butikken uansett hvilken butikk du har kjøpt den fra. Om den er eldre enn to år så må du sannsynligvis kjøpe ny selv da lader er en såkalt "slitasjedel" i følge en del butikker. 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2014 #4 Skrevet 19. oktober 2014 Har de ikke låne tlf. Så har de ikke. Har du ikke en gammel tlf. Liggende? Når du har klagd i juni og fortsatt ikke gitt selger mulighet til å avhjelpe feilen, dvs. Reparere så har ikke du oppfylt dine plikter. Dette begynner å koke ned til om du har rettigheter her fordi du ikke har levert tlf. Men stått på å skulle ha lånetlf. Når det gjelder ny lader kan du vise til at du har reklamert? Har du noe skriftlig på at de skal bestille ny og ikke har gjort dette? Begynn å skrive, det er det eneste som virker når første henvendelse ikke har ført frem.Anonymous poster hash: b31d8...3f5
chamiiko Skrevet 20. oktober 2014 Forfatter #5 Skrevet 20. oktober 2014 Jeg har også kjøpt laderen og pcn der, og det er sikkert under 2 år siden..De tok min gamle lader for mange uker siden, for at de skulle bestille ny, men har ikke kommet enda.... Blir så irritert.. Jeg har i tillegg betalt. Når det gjelder telefon så kan jeg kreve en lånetlf som er lik min eller enda nyere har jeg lest. Nå er det aller viktigste for meg at den har nogenlunde bra kamera da jeg skal reise bort og gjerne kunne tenkt meg å få tatt en del bilder!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå