Gå til innhold

Forslag til dater i Bergen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor kan man date i Bergen? :)

Og hvilke kafer/restaurant/utesteder ol. er egnet til dater? Må jo helst være litt intime steder, men litt dempet musikk og mulighet for å snakke litt i fred uten at nabobordet hører alt :)

Anonymous poster hash: edc64...223
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Elefanten

Anonymous poster hash: 257d5...409
Skrevet

Elefanten

elefanten er bra

Anonymous poster hash: c2791...728

Skrevet

Egon på Bryggen

Anonymous poster hash: 95662...4a0
Skrevet

Hvor kan man date i Bergen? :)

Og hvilke kafer/restaurant/utesteder ol. er egnet til dater? Må jo helst være litt intime steder, men litt dempet musikk og mulighet for å snakke litt i fred uten at nabobordet hører alt :)

Anonymous poster hash: edc64...223

hehe, glemmer aldri en date jeg var på i Bergen. Satt på en resturant der naboen hørte på alt, og så begynte de å innvolvere seg i samtalen mellom meg og daten. De forsto at vi var på date, og begynte å lage humor av situasjonen. Det var ikke noe kjekt altså! ;) Skikkelig plagsomt!!!! ;)

Anonymous poster hash: fc5c1...9e1

Skrevet

Når det høljeregner (noe det har gjort ganske lite i Bergen denne høsten), pleier jeg og kjæresten koke oss kakao, pakke oss inn i tepper og dyner og ser på film/serier eller bare prater sammen. Jeg synes det er skikkelig koselig.

Anonymous poster hash: 906e2...6bd
Skrevet

Husker ikke navnet,men det er en bitteliten bar i nærheten av Garage, med en pin-up dame malt på veggen. Der er koselig :)

Skrevet

Husker ikke navnet,men det er en bitteliten bar i nærheten av Garage, med en pin-up dame malt på veggen. Der er koselig :)

Ujevnt?

Syns Prille (tidlegare Dyvekes vinkjeller) er bra. Ligg i Hollendergata.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...