Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er "riktig" fremgangsmåte dersom en man datet litt for en stund siden ringer/sender SMS og spør om man skal treffes, og man har fått seg kjæreste i mellomtiden?

-Avslå å treffes?

-Si at "vi kan godt ta en kaffe, men ikke noe date", også fortelle at man er opptatt når man treffes?

-Si at man er opptatt, men kan treffes som venner, dersom han vil det.

-Ikke svare?

-Eller noe helt annet?

Hva mener dere?

Videoannonse
Annonse
Gjest TomKrus
Skrevet

Synes nå man iallfall bør si det før man treffes.

Skrevet

Hvis du er interessert i et treff, så kan du jo si at dere kan ta en kaffe, men ikke gå på date. hvis du ikke har lyst til å ha noe møte blir det noe annet..

Gjest Madam Felle
Skrevet

Hvorfor vil du treffe en du har datet litt før, når du har en kjæreste allerede?

Jeg hadde forklart personen at jeg var i et forhold, og derfor passet det ikke å treffes i det hele tatt.

Skrevet
Hvorfor vil du treffe en du har datet litt før, når du har en kjæreste allerede?

Jeg hadde forklart personen at jeg var i et forhold, og derfor passet det ikke å treffes i det hele tatt.

Enig!

Skrevet

Det går jo an å være venner med folk man har datet da.

Selv ville jeg ikke skrevet i SMS'en at jeg hadde kjæreste, virker litt dumt på en måte, det er jo ikke sikkert han ønsker at dere skal være mer enn venner. Det kommer tidsnok fram under treffet.

Gjest Madam Felle
Skrevet

Jeg hadde ikke likt det at min kjære møtte igjen damer han hadde datet. Det finnes mer enn nok mennesker der ute, som han kan være venner med. Men han behøver ikke velge de som han har datet.

Men det er min mening, og heldigvis har min kjære samme mening. :wink:

Gjest Hillary..
Skrevet

Eh....

"Har det litt travelt for tiden. I helgen skal jeg treffe kjæresten min. Går det bra med deg?"

Skrevet
Jeg hadde ikke likt det at min kjære møtte igjen damer han hadde datet. Det finnes mer enn nok mennesker der ute' date=' som han kan være venner med. Men han behøver ikke velge de som han har datet.[/quote']

For meg kommer det an på situasjonen, feks hvor lenge det er siden, og hvor langt datingen gikk er nokså viktig.

Skrevet

Jeg synes man bør si at man er "opptatt" - på en eller annen måte - før man møtes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...